Gå til innhold

Hva har jeg gjort!


Gjest diskusjon

Anbefalte innlegg

Gjest diskusjon

Det har klikket for meg! Jeg har skreiet ut for første gang på 9 uker, jeg har bokstavelig talt voldtatt kakebrettet.

Jeg har spist hele 4-5 sjokoladekakestykker av 54g stk. ER DET MULIG? I tillegg har jeg spist, 5 smågodt ting, 2 konfekt sjokolader og 10g chips.

 

Har jeg ødelagt alt nå?

Jeg har trent både lørdag og søndag, ca 1000kcal har jeg forbrent.

 

Huff, er så lei meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjenner igjen følelsen så altfor godt, men ikke gi opp, dette klarer du! Ikke la denne utskeielsen ødelegge for deg, d går fint, du har jo trent og forbrent masse også! Stå på videre, i morgen kommer en ny dag, ny uke og nye muligheter. Stor støtteklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det burde være lov å ta seg en dag med litt godt innimellom! Det som skjer når man ikke unner seg noen ting over så lang tid er jo, som du er et godt eksempel på, at man sprekker og spiser altfor mye! Jeg har én dag i uken der jeg "har lov" til å spise sjokolade o.l., og jeg merker at når de dagene kommer, så har jeg ikke lyst på så mye som før, det holder med en sjokoladebit og en håndfull potetgull, fordi kroppen min har vent seg av med konstant sukkerinntak, men også fordi jeg vet at jeg har lov, men at jeg fortsatt ikke har lyst til å ødelegge det jeg har jobbet så hardt for! Det funker ihvertfall for meg, og jeg vet at det funker for mange andre også!;-)

 

Men jeg synes uansett ikke at du skal ha så dårlig samvittighet, jeg synes at én utskeielse på 9 uker faktisk er kjempebra!! Så vær stolt over hva du har fått til, og start på nytt i morgen, når du ser tilbake kommer ikke den ene dagen med kalorier til å ha noe å si, det som har noe å si er hvordan hverdagen din ser ut, og at det ikke blir kake hver dag!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...