Gå til innhold

Smellyflower passer vekta


thebomb

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk en jente i fjor og venter en gutt 8. desember i år. Kgene har blitt mange siden jeg ikke rakk å gå ned noe særlig mellom svangerskapene, og jeg har lagt på meg minst 25 kg i dette :) I forrige var jeg flink å la bare på meg 8.

 

Uansett må det gjøres noe, både før og etter fødsel. Målet frem mot fødselen er å ikke gå opp mer i vekt disse siste ukene før keisersnittet.

 

Så får vi se ann formen etterpå, når nye mål skal settes.

 

Wis me luck! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vet hvordan du har det. jeg gikk opp 25 kg i første sv.skap og 23 i siste. lillegutt er 4 mnd. jeg ga opp, prøvde å spise sunt og trimme det lille jeg klarte, men vekta bare gikk opp opp opp..

så 3 uker etter fødselen tok jeg tak i meg selv og startet et nytt liv, det har gått opp og ned, men nå 4 mnd etter er jeg 33 cm tynnere og 10 kg lettere. har bare 2 kg igjen til der jeg var før siste sv.skap. men har 12 kg igjen til trivselsvekta.

 

prøv å drikke vann hver gang du føler sug etter noe å spise. det funker endel på meg. og så spiser jeg hver 2-3 time hele dagen. og drikker ikke brus, juice eller noe slikt. drikker svak sukkerfri saft av og til.

 

lykke til ;) og masse lykke til med KS og snart liten baby :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord. Det var ikke like oppmuntrende å gå på vekta i dag. 2 kg opp. Selv om jeg synes jeg har vært ganske flink. Det er nok en del vann, det dunker i fingre og beina er digre, og jeg er invalidisert av bekkenløsning og så stille at jeg frykter blodpropp snart.

 

Viljestyrken min er det hvertfall ikke noe å si på. Jeg er KLAR! Både for ny baby og for å slanke meg som bare pokker. Om det går som med de to første så skrur melkeproduksjonen min seg av etter kort tid uansett hvor mye jeg hviler, pupper, pumper og spiser, så jeg kommer ikke til å stresse med å opprettholde den denne gangen. Han skal få det lille jeg har, og flaske på resten.

 

Jeg lurer sånn på hva jeg kan trene når etter KS. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....

 

Rolige gåturer med vogn kan du starte med når du selv orker etter keisersnittet.

Trening må du vente i seks uker med. Men etter det, kan du begynne forsiktig ,og øke gradvis.

 

Lykke til!

 

;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er motivasjon det.

 

håper det går bra med deg og magen og vekta ;)

 

skulle hatt råd til et kurs jeg også, men ser ikke ut så jeg får råd. så jeg må bare gjøre det på egenhånd, selv om det er tungt i perioder og det går veldig sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lille gutten vår er helt perfekt, og mamma har det forholdsvis greit etter keisersnittet. Jeg ble operert på onsdag og kom hjem i går. Nå er jeg kjempeklar for å miste fødselsvekta mi og resten av overvekta.

Kurset jeg vil melde meg på begynner ikke før i januar, men jeg begynner å registrere mat nå jeg. Skader ikke å øve litt tror jeg.

 

Har en tendens til å spise ugjevnt, dvs, mye noen dager og lite andre. Målet nå denne uka blir å spise 4-5 mpltider hver dag.

 

Det blir ikke trening siden jeg er nyopperert. Jeg har veid meg i dag, men ikke målt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...