Gå til innhold

Ned 20 kg. innen juli 2011!


Gjest Lakeni

Anbefalte innlegg

Har ikke vært her inne på en stund nå, var med i en tråd, men så var jeg på ferie i sommer i over en mnd uten internett, og så ble det slutt, derfor vil jeg ha en egen tråd, da ødlegger jeg ikke for andre om jeg er vekke en stund.

 

Nå har jeg startet med å spise sunt flere dager de siste ukene, men hver gang skeier jeg ut etter et par-tre dager, så tenkte jeg skulle skrive på denne tråden hver dag, hvertfall fram til jeg har komt ordentlig i gang. men vil ikke skrive så mye om i dag, dette har ikke vært noen bra dag, så jeg begynner i morgen ;) vil også føre vekten min her hver uke.

før sommeren var vekten min 85, nå er den mellom 85 og 87, så det er ikke mye jeg har gått opp. veide 89 engang tidligere i høst, syns det var fælt, og jeg kom meg til 85. På mitt tyngste (1,5 år siden) veide jeg 98, målet mitt er å veie noe med 60.

 

Og som dere ser på navnet på tråden er målet mitt å klare det innen juli 2011!

 

Når jeg gikk ned mest lå jeg forresten på 1300-1400 kalorier pr. dag, så tenker at det er passe nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg ble fasinert av tråden din, jeg har ikke vært her inn på over ett år.. Jeg følger ikke noen som helst kur som "grete roede", "fedon" or whatever! Jeg veide 100 kg for 9 mnd siden, nå veier jeg 85, og har store ønsker om å være "fit" til sommeren... Vi har ganske så lik, bakgrunn og mål, derfor synes jeg det hadde vært flott og kunne hjelpet hverandre på veien!? Fortell litt om din hverdag og delmål? Kan jeg spørre om hvor gammel du er?

STÅ PÅ!! Vi kan gjøre det sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det samme målet. sommeren 2011 :D jeg begynte i juni med hele 81 kg på kroppen ;) da gikk jeg ett internett kurs å gikk ned 4 kg.

 

nå viser vekten 71.1 kg. jeg har også begynt på ett nytt kurs, og håper på å gå ned 4kg denne gangen også. Målet mitt er 58 kg, da vil jegfå en bmi på ca 22. og det er mitt på normal vekt i forhhold til min høyde som er 162 cm.

 

vil gjerne følge tråden din hvis det er greit. gir ekstar motivasjon å følge fler :( selv har jeg en tråd inn på ned 10-20 kg; sommeren 2011, here i come.

 

er 23år gammel og veier meg hver tirsdag om morningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Ser jeg har noenlunde samme mål som deg!

 

Jeg begynte for ca. 5 uker siden og har nå gått ned 3,1kg. Målet mitt er mellom 65- 60kg, veier i dag 78,7kg. Jeg få en BMI på 21-23 når jeg har nådd målet mitt. Jeg ønsker å ha nådd det innen 1juli 2011! :D Da skal jeg strutte rundt i bikini ;) haha!

 

Håper jeg kan følge dere!

 

Masse lykke til videre! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...