Gå til innhold

Ny start!


Gjest Svirre

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært pålogga siden jeg begynte i ny - og stressende - jobb i august. Jeg har også gått opp igjen de 5 kiloene jeg gikk ned i sommer. Men nå er det nok! Jeg har kjøpt treningskort og fra og med i morgen er det sukker- småspising- og fettkutt!

 

Derfor starter jeg min egen tråd her og håper det skal virke litt forpliktende og motiverende.

 

Målet mitt er å gå ned til 80 kilo, og første delmål er et tosifret tall på vekta før vinterferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god start med sunn mat og ei deilig spinningøkt. Godt å kjenne at det er godt for kroppen med litt bevegelse.

 

Når jeg legger inn i kaloriregnskapet mitt i dag, ser jeg at jeg har spist litt for sunt - har ikke kommet over 1200 kcal og det er litt lite. Tror det blir en litt ordentlig kveldsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg meldt meg på slankekrigen her inne og håper det blir motiverende.

 

I går ble hele dagen en eneste stor viljestyrkeprøve. Jeg venta for lenge etter lunsj, før jeg spiste, så da jeg var på butikken på vei hjem var det veldig vanskelig å ikke bare plukke opp en bakervare eller noe godteri. Jeg endte opp med en banan før middag, noe som jo er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli m å starte på nytt sammen med deg?

Har min egen tråd her inne og der har det og vært lite liv i det siste. Melde meg også på biggest loser og ser på den som en ny start.

 

Følger hvertfall m videre på tråden din. Dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli m å starte på nytt sammen med deg?

Har min egen tråd her inne og der har det og vært lite liv i det siste. Melde meg også på biggest loser og ser på den som en ny start.

 

Følger hvertfall m videre på tråden din. Dette skal vi klare!

 

Ja, så hyggelig! Det er mye bedre å være to sammen enn å være en alene. Jeg meldte meg også på biggest looser, men fikk ei gruppe for meg selv, så jeg får ikke helt den fellesskapfølelsen der, jeg hadde håpet på.

 

I dag har jeg veid meg og gått ned 1,5 kilo. Det er veldig motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...