Gå til innhold

for oss som skal ned 10-19kg !


Gjest haypergirl88

Anbefalte innlegg

Gjest haypergirl88

Jeg er ei jente på 22år som er 153cm og skal ned 19kg. den dag i dag veier jeg 69kg ig skal ned til 50kg!

jeg prøver å trene 5ganger i uka, noe som ikke har vært så lett nå i julen. derfor gleder jeg meg til januar, en ny start på en måte!

 

jeg skal innen sommeren ha gått ned i allefall 10kg og de siste 9kg får gå resten av året som kommer!

 

jeg sliter med å få i meg sunn nok mat og i det minste nok mat!

 

håper noen vil henge seg på tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

jeg er smått i gang med nedgangen igjen, men det tar litt tid, jeg får ta et og et skritt av gangen så skal jeg nok nå målet mitt, mitt første mål er å gå ned 3kg først også 2 og 2kg i mnd så når jeg nok mitt mål til slutt :)

 

mitt tips er, du trenger ikke bytte ut alt du er glad i, bare kutt ned på fett mengden, sukker mengden, lær deg til at 2poteter er faktisk nok til middag, og du trenger ikke hive inn på med mat, for det går ann og ta litt mindre enn før og kose seg med maten!

men kutt for all del ned på snopet, man kan faktisk ha 1 dag i uka der man har lov å spise det, men bare litt!

samme gjeller brus og alkohol det går faktisk ann å drikke det i små mengder og fremdeles kose seg!

 

jeg har planer om å kose meg med maten i små mengder, også skal jeg starte opp med trim igjen, jeg skal da nyte trimmen :) trim gjør godt for en sunn kropp :D

 

Mitt tips er du ikke glad i trening eller du kanskje ikke har trent så mye gå deg en 10min tur og sett deg mål at neste gang skal jeg klare 15min, etter vært som du går legre og lengre så kan man begynne med andre øvelser man er glad i, kanskje svømming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...