Gå til innhold

2011 - ett nytt år med nye muligheter


Gjest Niva87

Anbefalte innlegg

Nå er det nok! Jeg er så lei av å gå rundt å være misfornøyd med hvordan jeg ser ut! jeg er en 23 år gammel jente som er 170 cm høy og 80 kg. jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til meg selv at nå skal jeg forandre livet mitt, og begynne og spise sunnere og bevege meg mere, men jeg håper dette blir siste gang!

 

Jeg går på et krevende studie, og det blir mange timer i løpet av en dag tilbragt på rumpen. Det eneste som frister når jeg kommer hjem er å ligge på sofaen og spise mat som er enkelt å tilberede, men det sier seg selv at en slik livsstil ikke bringer noe positivt med seg i lengden.

 

På hele videregående (der jeg gikk på danselinjen) lå jeg på ca 70 kg, men etter at jeg gikk ut har vekten bare beveget seg i en retning, oppover :)

 

men nå skal jeg begynne et nytt og bedre liv, et skritt av gangen.

 

tenkte jeg skulle starte en liten dagbok her, men hvis andre har lyst å joine, så er dere hjertelig velkommen! Mitt endelige mål er ca 57 kg, men det får komme noen delmål før det tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til utfordringene med mye stillesitting. Det er ikke tvil om at det må kompenseres, ellers bærer det helt galt av sted!

 

Lykke til med å nå målene dine! Masse god støtte å finne her inne, og mye inspirasjon i å lese andes innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt med en liten kommentar Slippe! Takk for lykkeønskninger! Ser at vi skal ned ca det samme, så å se at du allerede er halvveis er en stor inspirasjon på at det er mulig ;)

 

idag har jeg virkelig merket at jeg er enormt uvitende om hvor mye som kommer innom munnen min uten at jeg merker det. det er kanskje blandt annet derfor at kiloene bare har bygget seg på..

 

derfor er journalføringen her inne super, for man får seg virkelig en "eyeopener". jeg som liksom skulle starte å spise sunt fra i går av, har idag spist både is, peanøtter, non stop og skjokoladesaus uten å tenke over det en gang. kom på det etter at alt var spist opp.. :)

 

jaja, det nytter vel ikke å sture over at dagen ikke ble helt som forventet. det viktigste er vel å ikke gi opp ved hver minste lille nedtur. tror jeg må sitte meg ned og lage en skikkelig plan for hvordan jeg skal gå fram for å nå målet mitt! for jeg skal se og føle meg enormt mye bedre i julen 2011 enn jeg gjør idag!

 

Håper dere alle har hatt en fin dag ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, det er utrolig lærerikt å føre matlogg på vektklubben.no, jeg har virkelig blitt "opplyst" ved flere enn en anledning!

 

I tillegg så har vi en super effekt ved det faktum at en sjokoladebit ikke bare kan puttes i munnen og glemmes, den skal faktisk skrives inn for ettertiden. En tenker litt hardere på hva en putter inn da ;)

 

Første skritt er å bli bevisst, og du er jo på kjempegod vei ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...