Gå til innhold

Noen som jobber natt?


Gjest toble

Anbefalte innlegg

Sitter nå på nattevakt , sliter enno litt med maten i forhold til natten, er det noen som har et forslag til hvordan jeg bør legge opp maten når jeg jobber natt? Kan klare meg godt uten mat på natten men er redd for at det da blir for lenge mellom hver gang jeg spiser. Ellers så har jeg vært flink en uke til , syklet hver dag og det merkes på klærne og det er jo den beste motivasjonen en kan få, Har nå gått sammen med fem andre venniner som veier oss på mandager og det hjelper en masse, blir mere press på meg selv da føler jeg, hvis de andre har gått ned så skal jeg og gå ned. Go helg til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig uregelmessig arbeidstid, med en del nattarbeide. Jeg spiser likedan natten som om dagen, små måltid med 3-4 timer mellom hvert. Det kan jeg trygt gjøre, da jeg skal hjem fra nattvakt for å sove bort en del av dagen og de måltid jeg ellers ville ha inntatt om jeg ikke sov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig uregelmessig arbeidstid' date=' med en del nattarbeide. Jeg spiser likedan natten som om dagen, små måltid med 3-4 timer mellom hvert. Det kan jeg trygt gjøre, da jeg skal hjem fra nattvakt for å sove bort en del av dagen og de måltid jeg ellers ville ha inntatt om jeg ikke sov.[/quote']

 

 

Takk for ditt svar, du gjør det på samme måten som jeg prøver nå, det går med en knekkebrød på natten, jeg og har tenkt slik at det jeg ikke spiser på dagen kan jeg heller spise på natten. Er det noe spesielt du ikke spiser eller spiser når du er på natt? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...