Gå til innhold

Mitt nye liv starter på tirsdag


Gjest Kilomagneten

Anbefalte innlegg

Gjest Kilomagneten

Hei alle sammen!

Jeg har akkurat meldt meg inn her, og mitt Internett Maxi starter på tirsdag.

Tenkte jeg skulle hive meg med på målet til noen av dere om å ikke spise noe snop frem til lørdag, men så fikk jeg litt betenkeligheter...

Det er jo bare noen få dager til jeg skal begynne å rapportere alt jeg putter i munnen. Kanskje jeg vil angre senere hvis jeg ikke benytter de dagene til å kose meg litt??

TENK Å FÅ SÅNNE DUSTETE TANKER I HUE, DA!! Hvem er det jeg prøver å lure?

Jeg føler meg som en av bukkene bruse som vil passe på å fete meg opp før det blir magrere dager...

Men det er jo liksom en grunn til at jeg er i dette forumet, og det er nettopp fordi jeg har fetet meg opp så det holder både vinter og vår (i hvertfall frem til lørdag)!

Nei, jeg passer på å si at jeg vil være med på utfordringen mens jeg er i det besluttsomme hjørnet, også krysser jeg fingrene for at vi klarer det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Hei, dette klarer du fint, eg hadde også samme tankegang når det gjaldt å spise seg opp før, og dette førte til at eg utsatte "kuren"gang på gang..

Lykke til på kurs :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kilomagneten

Takk for hyggelig oppmuntring - vi trenger det i kampen mot kiloene :-)

Det står alskens godsaker og konfekt rundt i stua her etter jula, og jeg lurte på om jeg bare skulle smake litt på en liten sjokoladebit etter middagen.

Det man spiser når ingen ser det teller ikke, ikke sant?

Men så kunne jeg bare ikke gjøre det siden jeg har blitt med på utfordringen om ingen snop før lørdag. Hadde rett og slett ikke samvittighet ovenfor verken meg selv eller dere andre som gjør så godt dere kan.

Det er moro å se hvilken effekt en slik blogg har på meg - i alle fall i dag.

Og man må jo ta en dag av gangen, så denne innstillingen må jeg bare tviholde på så godt jeg kan :-)

 

Ønsker dere andre også lykke til hver eneste dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...