Gå til innhold

Noen som meg?


Gjest MamiK

Anbefalte innlegg

Jeg hadde likt å komme i kontakt med noen som ikke var så langt unna meg i høyde, alder, vekt og mål :)

 

Selv er jeg 22,5 år, 174 høy, 76,5 kilo pr i dag og skal ned til 70 kilo.

 

Ta selvfølgelig kontakt om du ikke er akkurat lik meg ;-) Det viktigste er at man kan dele erfaringer og råd, og at man kan motivere hverandre :-D

 

Håper å høre fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pyntedukka

hei

Jeg er 74.6 kg og 173cm og skal ned til ca 68 kg,håper jeg.. 1. mål er i allefall 70kg,så får jeg se hvor fornøyd jeg er da.. Jeg har en tendens til å gi meg hver gang jeg nærmer meg målet mitt,så har vel ligget på 72,5 til 77 kg fram og tilbake en stund. hadde vært kjekt om vi kan motivere oss sammen da..sinnsykt leii den jojo slankinga.. og ja det glemte jeg å si, jeg er 26år og har ei jente på 16mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Jeg er 74.6 kg og 173cm og skal ned til ca 68 kg' date='håper jeg.. 1. mål er i allefall 70kg,så får jeg se hvor fornøyd jeg er da.. Jeg har en tendens til å gi meg hver gang jeg nærmer meg målet mitt,så har vel ligget på 72,5 til 77 kg fram og tilbake en stund. hadde vært kjekt om vi kan motivere oss sammen da..sinnsykt leii den jojo slankinga.. og ja det glemte jeg å si, jeg er 26år og har ei jente på 16mnd.[/quote']

 

Kanskje vi kunne treffes på mail eller msn?

Min adr er i allefall kristine_jensen@hotmail.com, så kan du jo legge meg til om du vil :)

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...