Gå til innhold

Haff.....strever for å finne motivasjon :S


Gjest gonnamakeit

Anbefalte innlegg

Gjest gonnamakeit

Dette er et hjertesukk.....ikke så mange man kan sukke om vektproblemer egentlig.....fin side dette.

 

Hvor finner dere motivasjonen fra damer, og hva bruker dere som drivkraft???

 

Jeg begynte å slanke meg 18 mars 2010, og har frem til nå gåttned 27 kg. Det har gått ganske så greit, men nå føler jeg meg helt på bånn. Det kjenners ut som flesket bare pøser ut gjennom klærne og at alt disser. Samtidig kan jeg enkelte dager føle meg ganske snaksy også....mn er ikke flest av dem enda.

 

Nå er jeg nede i en bølgedag, og jeg strever med å begrense meg. Har sluntra litt med måltidene siste uka, og da blir man fort mer lysten på snop. Vanskelig og komme inn på riktig innstillig i hodet etter jula.... har fortsatt 27 igjen, så finner jeg motivasjon greier jeg kanskje å komme i mål til neste jul..... meeen hvor er denne motivasjonen da.....hvordan gjør dere det?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Det er vel et kjent problem de fleste har...jeg har ihvertfall hvert der mange ganger.

Jeg har prøvd mye rart for å få motivasjonen på topp igjen. Jeg anbefaler å skrive ned en liste over fordelene som er ved å fortsette. Også skrive ned ALT du er fornøyd med av det du har oppnådd så langt (noe som helt klart er MYE bra ) IKKE skrive ned det du sliter med nå eller har slite med før. Fokuser bare på de gode tingene som får deg til å føle deg vel og stolt!!!

Det høres kanskje enkelt ut, og kanskje du har gjort det mange ganger før, men jeg synes det hjelper å ta frem de listene de dagene jeg ar på bunn. Det er lettere å huske på alle de gode tingene som har skjedd når en leser det og ikke må tenke de frem :)

 

Lykke til :)

Klem Wyrd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...