Gå til innhold

Hvor mange trimpoeng har dere??


Gjest Solsikke
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Solsikke

Hei!

 

Det er jo minimum 7 trimpoeng per uke. Nå denne uken (4-10 oktober), blir det 16,1 trimpoeng på meg fordelt på 7 treningsøkter. Lurer på hvor mange trimpoeng dere andre pleier å ha i uken?

 

 

Dette er min første uke her, så må finne ut av ting. Kan jo legge til at jeg har lagt meg på et nivå på 1300-1500kcal per dag. Mitt normale dagsnivå (når jeg ikke trener så sykt mye er ca 2000kcal), men nå er dagsbehovet 2200kcal. Har planer om å gå ned 6kg i løpet av 10 uker. Høres dette fornuftig ut?

 

Hadde vært utrolig greit med en tilbakemelding..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min forste dag her i dag jeg, saa jeg kan ikke skryte av saa alt for mange trimpoeng denne uka, men syns naa dine 16,1 hores bra ut! Det kombinert med endret kalori inntak burde hjelpe deg aa naa maalet ditt, mener naa jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere alle trener så mye!

 

Min eneste kommentar er at 1300-1500 kcal per dag høres VELDIG lite ut når man skal trene så mye! Nå vet jeg jo ingenting om deg når det gjelder alder, vekt osv, men etter det jeg har lært på GR-kurs så er det i minste laget.

 

Hvis du ikke spiser nok risikerer du at kroppen går over i sparemodus. Da går du ikke ned, og det vil du vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...