Gå til innhold

Noen som er på no?


Gjest toble

Anbefalte innlegg

Heisann er det noen som er på no? er for det meste på nattevakt og da virker det ikke som om det er så mange som er på, er vel ikke så rart det men tenkte at det kanskje er flere som sitter opp på denne tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at de er flere som er våken jeg er på nattevakt og sitter og tenker på hva jeg bør og ikke bør spise. Målet mitt er og gå ned 15 kg til sommeren. Hva er målet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her :) 15 kg siden jul.. ikke veid meg siden da så :/ blir skummelt å gå på vekta etter 6 uker og se om jeg har gått med noe..

skal ned 15 til sommeren...da er jeg på 68 da skal jeg være fornøyd.. mye muskler i kroppen min gitt.. fotbll spiller :( høy er du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel gått ned tenker jeg, jeg er 1,65 høg og veier 85 kg håper og være nede på 70 kg til sommeren, er passe lei av og hele tiden passe på hva man spiser. Jeg har begynt og trimme og prøver og sykle to mil hver dag men det er et slit enkelte dager. Har du barn? jeg er 33 år gift tre barn så jeg har nok og henge fingrene i .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har du noen år på dæ enno te og få barn, følger du G.R opplegget eller gjør du det på noen annet måte? jeg prøver og følge opplegget men sliter litt av og til. Men jeg har nå lagt inn lørdagsgodt og det fungerer bra, sprekker ikke så mye da har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jeg skal ned 15 kg før sommeren tenkte jeg håper og klare det målet for en gang skyld, prøver og følge G.R opplegget så godt jeg kan og så har jeg begynt og sykle hver dag og det hjelper en masse. Går ikke ned så masse en kg i uka ca men det går no nedover, dette tror jeg du klarer fint , bare og stå på , får motivere hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan vi gjøre da vettu :)

en kg i uka er jo kjempe bra da :( herregud hadde jeg vært så heldig.. trokke jeg går ned er enn 0,5 i uka jeg :/ om jeg har gått ne dnoe nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e no kjempebra det da, nå æ vil vel it gå ned en kg i uka heile tia æ heller tenke æ, e spent på vekta til mandag har gått sammen med fem andre venniner så vi veier oss sammen hver mandag, det er skikkelig motivasjon , blir litt mere konkuranse da . Viktigste er at du går ned, syns du e flink æ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No føle æ mæ litt dum men kan skylde på at æ e på nattevakt, he he, forsto ikke helt hva du mente med at du har skrevet på den andre jeg har lagt ut for jeg finner ikke tilbaketil den nemlig, blir vel mere vant til datan etterhvert som jeg bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lagt deg inn på lista mi, kjekt og prate med flere som sitter opp på natten, skal du ned mye og har du holdt på lenge? jeg skal ned 15 kg før sommeren håper jeg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...