Gå til innhold

lurer litt på dette med kcal og vekt tap..


Gjest haypergirl88

Anbefalte innlegg

Gjest haypergirl88

Jeg trenger litt hjelp her, jeg har fått beskjed av min kursleder å ligge på 1300kcal per dag og det er ikke noe problem, men i og med jeg går ned så lite av å ligge på 1300kcal burde jeg da øke til 1600kcal i stede?

i morgen har jeg gått på kurs 1 uke og jeg har tatt av nok cm er ikke det men har gått ned bare noen gram i vekt, burde jeg da øke i kcal mengde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger tar det litt tid før vekttapet "begynner skikkelig". 1 uke er jo ikke så lang tid.... Ville vel prøvd en uke eller to til, og hvis det fortsatt ikke ga resultater heller vurdert å endre på noe da.

 

Drikker du nok vann? Da jeg gikk på kurs var det noen som glemte å drikke vann, og de slet med å gå ned i vekt selv om de var flinke med spising og trening. Når de begynte å drikke nok så gikk de faktisk mye ned! Mulig det var tilfeldigheter (vekten stemmer ikke alltid overens med cm og hvor flink du har vært, noen ganger er det litt forsinkelser), men interessant.

 

Har du spist mye salt mat? Da holder kroppen på vann og vekten kan (tilsynelatende) øke faktisk flere kilo, men det går jo over igjen etter et par dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...