Gå til innhold

Påskemål søndag 05-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. ingen av dere som har vært inne her i helgen!! Jeg er veldig fornøyd med meg selv,ingen sjokolade i helgen.. flink jente.. ikke engang rødvin!!

Har ikke fått trent noe,men nå skal jeg opp og spinne litt og trene en times pilates.

 

Ha en fin søndag alle sammen. Håper det har gått like bra med dere!!

 

klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tidligere på'n enn vi andre, tydeligvis.

 

Har bare hatt moderat utskeiing i helga, så er slett ikke misfornøyd. Og nå har jeg tenkt meg på en skitur. Ikke langt, ikke fort og ikke lenge, men såpass at jeg får frisk luft og litt trening. Gleder meg.

 

Ha fin søndag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Sitter og slapper av etter en fin tur ute.Det trengtes og den ekkle følelsen inni meg er nesten borte.:(

Det har vært en uregelmessig uke for meg.Lite trim og mye farting.Har vært både på bursdag med litt for mange kalorier og på sosial aften med mye god mat og drikke.Eneste jeg har blitt flinkere til er og ikke ta store stykker kake o.l.Forsyner meg med små fliser av kaken f.eks.Også er vel magesekken mindre ,jeg blir fort mett,før hadde jeg ikke magemål så og si.

 

Ja ,ja-gleder meg til en normal uke igjenn med mye trim og riktig mat.:)

 

Dere får ha en fin fin søndag videre!

 

p.s.Sprek du er synøve!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

ja,ja pytt sann-sprek alikevell.Blitt bare en tur på treningssenteret denne uka på meg,ellers har jeg gått litt da ,men ikke så mange trimpoeng som jeg egentlig har som mål.

 

Gleder meg til å få pilatetes DVD,som jeg bestillte med IForm abb.Det virker som mange synes den er bra.Hva kan det sammenlignes med?Yuga var det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt i form jeg :( Hangla litt hele helga. Spist lite og trent lite. Eier ikke matlyst :) Tenkte jeg skulle prøve å få sykla litt til Big Brother i kveld, er jo tross alt veiedag i morgen :)

 

Elsa: Jeg tror de fleste legger Pilates under Yoga

 

Ha en toppers kveld alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på show thater med svigers på fredag, etter ett en hel dag i møter (gikk glipp av spinningen min!), og i går var jeg og mannen min på kino og restaurant! -Det ble dessert, men egentlig ingen store utskeielser. I dag har vi vært inne hele familien, snørrete og med såre halser, så det har ikke blitt noe trimpoeng i det hele tatt så langt i uka. -Har fremdeles igjen noen dager av min "uke", så jeg skal iallefall klare å få unna en spinning på tirsdagen!

 

Det er bare å slenge seg på Musiker! -Kanskje du kan fortelle litt om deg selv, og hvor mye du vil ned frem mot påske?

 

(Jeg er 31 år, 1.80 høy, veier 92,9 i dag (Startet på 116,3 og skal til slutt ned under 80) og skal ned til 87 til påske! -Har tatt av 4-5kg av påskemålet hittil, og regner med at 5-6kg på de neste 9 ukene skal gå fint! PS: Går GR kurs nr.3.)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 19 år..vært ca 15 kg overvektig siden mars i fjor.. og gått ned 3 kg til jul og har ikke fått veid meg på 6 uker så blir spennende..

 

begynte 24 okt. på 86 kg... er 170 høy..skal ned på 68 igjen.. har stoffskifte prob...

altså, 170 cm høy, veide den 2.01.06 83 kg, og vil ned på 68 hvertfall!

 

:)

 

kose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

Hei, og velkommen i forumet, Musiker!

 

Ser ut som de fleste har vært veldig flinke i helgen, men det har ikke jeg... Blitt litt for mye vin og god mat, så jeg gruer meg litt til veiingen i morgen...

Har fått i meg ca. 2000 kcal i snitt denne uken, og inkl. trening trenger jeg ca. 2200.

Så nå håper jeg bare at jeg ikke har gått opp i morgen.

 

Jaja - ny uke og nye muligheter uansett hvordan det går :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg hakke vært flink denne uka.. men vært sjuk.. spist litt lite.. og trent to ganger bare :/ og i går spiste jeg sjokolade for første gang på 5 uker :) var passe godt..

føler jeg må ha en spise dag jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Jeg vil også være med! Jeg skal ned ca 20 kilo til, men 5 kilo til påske høres ut som et bra delmål :)

 

Litt om meg: jeg er 26 år, og bor på østlandet. Ingen barn, men en snill samboer som er støttende og spiser det han får... Jeg har vært med her siden starten, og begynte mitt nye, bedre liv i august. Til nå har det resultert i 17,7 kilo ned i vekt!

 

Denne uka har jeg vært litt sløv fordi jeg har vært syk. Har ikke fått trent så mye, men har tatt det litt igjen i helga, med to treningsøkter på to dager! Ganske fornøyd og sliten i dag. I går viste vekta dessuten 1,3 kilo mindre enn forrige lørdag, som er helt sinnsykt, har aldri gått så mye ned på en uke før. Gikk ikke ned noe uka før da, og har vært syk og hatt dårlig appetitt, men ellers har jeg et mål på 500-1000 gram i uka :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elsa: fikk beskjed om og legge pilates på styrketrening moderat,av min kursleder.

 

Velkommen til lille my og musiker:-) når har dere veiedag??

 

(jeg er 40 år,gift og to barn,gått ned 25 kilo,men har noen igjen,er nå nede i 72,4, skulle gjerne vært på 65/67... delemål er 5 til påske,har hittil klart 2,4 fra jul til nå. Har veiedag onsdager)

 

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen nicket ditt fra sidene her inne! Velkommen du også! Kjempe flott nedgang hittil, så de neste 5 og 20 kiloene kommer nok av de også!

 

Har som synøve veiedag på onsdager, og familien min er meg, gubben (hehe, han leser ikke her inne), og sønnen vår på halvannet år!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra

Kan jeg?

 

Jeg er ikke spesielt overvektig, men trenger å få litt motivasjon til å begynne å trene og spise sunnere!

 

I ste da jeg registrerte meg her, så veide jeg meg, noe jeg ikke har gjort på lenge. Da viste vekten 59,8, før har den vært oppe i 62-63.

 

Mit mål er egentlig ikke å gå så mye ned i vekt, men å komme meg i form, så jeg har satt ett mål på 5 kilo.

 

Jeg er for øvrig 19 år, alene mamma til en gutt på 14mnd, og vekten kom da jeg ble gravid. Har aldri helt klart å få bort de ekstra kiloene.

Jeg trener ikke fast, men går en tur hver dag, og prøver å finne meg noe jeg kan trives med, noe jeg sliter med, for jeg liker ikke trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen alle sammen. og velkommen også til alexandra.

 

Kommet litt snø på østlandet inatt og mere ser det ut som det kommer. skal på jobb,men kan ikke si jeg gleder meg til og sette meg i bilen.. men må man så må man.. har jo vært inne med syke barn en uke,så det skal bli godt og komme igang igjen.

Ellers så har helgen gått veldig bra,ingen utskeielser,klart meg helt uten sjokolade.(er stolt av det). Har også fått trent en del,så i det hele en strålende helg. Dere andre da har dere hatt en fin helg?

(Dette ble mye skryt;))

 

Lykke til alle som har veiedag idag.

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...