Gå til innhold

Kan noen forklare om Grete Roede kurs?


Gjest LinnH91

Anbefalte innlegg

Jeg er ny, aldri gått på ett kurs.. skal starte på "standard" kurs 8/2 .. lurer litt på hvordan det fungerer? Har prøvd litt for meg selv nå, fylt inn maten jeg spiser her på nettet, men kommer ikke opp i 1600 kcal.. Har også sett at noen skriver "Jeg er meny 2, 3, osv.." Hva vil dette si? Hvordan kan jeg finne ut hva "meny" jeg er?

Jeg er 150 cm og veier idag 69 kg.. Ønsker å komme ned på 55 eller mindre..

 

- LinnH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Hei, jeg er litt høyere enn deg 153, og veier litt mindre enn deg 66,8kg ca, det jeg gjør for å komme opp i riktig mengde mat er å drikke lettmelk i stede for skummet melk, det eneste jeg har i lett produkter er syltetøy, yoghurt og kakao. for uten om det spiser jeg ikke lett produkter, hør med din kurs leder om hva du kan gjøre for å komme opp i riktig menge kcal, jeg ser denne uken at jeg har spist for lite mat, pga jeg ikke har vært hjemme og da har jeg ikke spist annet enn lett produkter!

 

når det kommer til det der med regning av kcal så skal jeg finne den siden man kan regne det ut på ;) men har du fått anbefallt 1600kcal så skal du ligge der tror jeg!

 

du ligger på meny 2 når du spiser 1600kcal om dagen, og så ligger du på meny 3 når du ligger på 1900kcal, men du skal da ligge på et sted mellom 1600-1900kcal! om du skal være på litt mer enn 1600kcal skal du ligge sånn ca på 1700kcal tror jeg, men det virker litt mye siden du bare er 150cm høy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo ikke gått på noe kurs enda, så har vel ikke fått noe hjelp.. dette er bare noe jeg så sto på nettet.. Ønsker folk å snakke med som vet litt mer enn meg, så jeg vet hva jeg går til om 2 uker.. da er det kurs på meg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://[highlight]https://www.vektklubben.no/v3/Calculator/energi[/highlight] - bruk denne - da finner du ut av hvor mye du skal spise. ;) 1600 kcal står det som standard på nettsiden her for alle som er medlemmer fram til man har betalt for et kurs. Så det trenger du ikke tenke på, det er ikke sikkert det stemmer for deg, sjekk på den siden her istedet.

 

Les også tråden; "Så mye skal du spise i løpet av en dag" på forumet "Ny i vektklubben". Der står det veldig mye om hele opplegget, der får du sikkert svar på mye av det du lurer på. Du får bare ta deg litt god tid, for det er en ganske mye informasjon i tråden.

 

Lykke til!

 

-Innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...