Gå til innhold

Liker godt roedeboken...


Gjest Molla53

Anbefalte innlegg

Har kikket litt på dataen på div.men må seie at boka den er god å ha..syns det er vanskelig å sku ete all denne maten..Hvordan klarer dere det?Er virkelig på tuppa etter å komme skikkelig i gang...men er godt med gode råd fra dere som har vært en liten stund..starter på 108 og har et mål på 72..langt ned og mange måneder,men tar en av gangen..har humøret på topp..så tru eg klare dette ja..har lagt røyken på hylla.....det er største kneika..spiser gulrot ..jamt etter røykebehovet...trim prøver eg å få til ilag med gode arbeidskolegaer...vi har en plan til september om å ligge på hvit sand i bikini i Tyrkia...og det kan jo være noe å se frem til...ikke sant.....men først alle kiloene som skal bort..tar gjerne mot alle gode råd...klem til alle sammen...

 

 

2.uken..gikk ned 2,4 kg..så stolt av meg selv..

i morgen er det veiedag igjen

..dette har vært en pyton uke..masse å gjøre på jobb,lite trim..alt et ork..nei ta deg i nakken..sier jeg til meg selv...håpe på litt ned..men vet ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hei.

du nevte på at du synes at det er så mye mat en skal spise...og det stemmer nok,men det som er greit synes jeg ,er at når jeg spiser alt som står i boka,får jeg ikke lyst på noe annet som f.eks nei mat.når jeg kjenner at jeg er litt småsulten,ser jeg at det faktisk har gått over to timer siden sist jeg spiste,å det er på tide å spise noe.å vips så har jeg ikke lyst på noe "galt"likevel. jeg føler nå virkelig at det går den rette veien:)nemlig til et lettere liv.jeg og hele min familie,har bestemt oss for at vi skal være slaviske til roedeboka hele uken man til fre og søndag,også kose oss hver lørdag med det vi har lyst på.vi har holdt på i noen uker nå,å vekta går jevnt nedover.så kjære deg...spis alt som står i boka,så skal du se at det begynner å skje noe.vi klarer dette:)hilsen camperen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...