Gå til innhold

veiedag


Gjest tine
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Finn en dag som passer for deg, men hold deg til denne fast. Jeg veier meg hver onsdag morgen uten klær. Det viktigste er at forholdene er like hver gang slik at man ikke kan skylle på alle mulige feilkilder. Mandag som de tidligere foreslår er en god ide for det er enklere å holde igjen når man får lyst til å sprekke i helgene når man vet at man snart skal på vekta.

 

Ikke vei deg for ofte, det tar bare motet fra deg når det er lite endring. Kanskje kan du ha gått opp 0,2 kilo siden i går fordi du har fått mer vann i kroppen av en eller annen grunn. Dette jevner seg ut over en hel uke. Husk jenter at man kan gå litt opp i forbindelse med menstrasjon. Dette jevner seg ut til neste veiing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å veie/måle meg på mandager, for da har det vært helg. Og man spiser litt ekstra i helgene (i alle fall jeg) siden det kun er helger man har lov å "kose" seg...

 

Så jeg har veie/måle dag annen hver fredag! Ser bedre resulateter når det ikke er hver uke, også får man den på slutten av en sunn uke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...