Gå til innhold

Noen som vil være min slanke partner? :)


Gjest mamm79

Anbefalte innlegg

Har gått på GR kurs for maaangen år siden og er litt grønn igjen her føler jeg:)

Er en jente på 31 år..1.57 og veier 63.8 kg. Er veldig formfull så er ikke etter å bli spinkel eller noe, men vil ned igjen til 57 kg...

Sliter VELDIG med å finne motivasjon til å trene! Og håper at jeg klarer det denne gangen:)

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest lysekrone

litt sent svar kanskje, men bedre seint enn aldri, right?:D

 

skal vi se.. gikk på en del kurs i fjor(høsten 09/våren 10) og tok av meg 11 kg (stolt av den).

så kom sommern, studie tid og eksamenstid og så var det plutselig 6 kg på igjen. De skal så klart av, pluss litt til.

er 20 år, 160 høy, veier 64,9 og vil ned til 58 kg i første omgang.

begynte å trene igjen i januar, og har begynt å "spise riktig" igjen.

utrolig hvor lett det er å legge på seg igjen hvis man ikke følger med. siste gang det skjer!:)

 

går du på kurs, eller bare bruker du nettet?

siden jeg gikk på så mange for et år siden, så har jeg valg å gjøre dette for meg selv, uten kurs i denne omgang. kan nok og vet jeg klarer det hvis jeg bare gidder=)

 

har forresten veiedag i morgen, kan hoppe innom og fortelle hvordan det gikk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på nettkurs forrige uke, og har rapportdag/veiedag tirsdager. Vil gjerne følge dere her! Er 31 år, 180 høy og veier 70 kilo. Vil ned til 65 (helst litt under), og nå SKAL jeg greie det! Spent på hva vekta sier på tirsdag.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig gjerne med dere! :D

 

Jeg er 25 år, 163 cm høy og veier 64,5 kg. Har mål om å veie 57 kg i juli! Skal ta målene mine senere i dag. Har veiedag på fredager. Har gått på nettkurs en gang før, men prøver meg solo denne gangen :)

 

Hvordan gikk veiedagen, lysekrone?

 

I kveld må jeg komme meg på trening! Hvor mange trimpoeng har dere omtrent i uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper det er greit at jeg også slenger meg på :D

 

Jeg er 27 år gammel. Jeg fikk mitt andre barn for 1 1/2 år siden og begynte på GR kurs for akkurat et år siden. Etter to kurs hadde jeg gått ned nesten 20 kg. Men jeg sliter med de siste 5-6 kg.. Jeg hadde bare 3 kg igjen til idealvekten før jul, men har gått opp 3 kg siden da. Sliter veldig med motivasjon til å trene! Jeg er egentlig ganske flink til å holde meg til GR maten midt i uka, men i helgene sklir det litt ut..

 

Jeg er 162 cm og veier nå 59 kg. Målet er 53 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oka: Første uken jeg er her, og jeg har 7 trimpoeng. Men målet er å trimme mer.. Har ikke trimmet mer enn jeg har gjort tidligere. Enn dere, hvor mye trimmer dere?

 

Følger dere anbefalingene til punkt og prikke? Minst 450gram grønnsaker hver dag, 200kalorier melk osv? Jeg har litt vanskelig med å få til alt. Må skjerpe inn det framover også! Men har iallefall holdt meg innenfor rett kalorimengde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Jeg har ca 9 trimpoeng i uken, prøver å øke :D Jeg følger ikke anbefalingene til punkt og prikke, spiser nesten aldri 200 kcal med melkeprodukter. Prøver å få i meg mest mulig grønnsaker, spesielt fordi dette metter mye i forhold til innholdet av kcal.

 

Veiedag i går gikk bra. Jeg har gått ned 1 kg. Tror kanskje den første veiingen må ha vært feil... Har vært relativt flink med maten denne uken, men i går ble det restaurantbesøk med flere retter og vin. Trening i dag!

 

Hvordan har deres uke vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å øke trimpoengene jeg også. Jeg hadde gått ned 0,7 kilo tirsdag. Men denne helga har jeg vært bortreist og det har vært mange utskeielser, så har ikke så store forhåpninger for tirsdagen som kommer. Men er fortsatt ved godt mot og skal greie meg bedre framover! :D

 

Meldt finvær til uka, da blir det mange lange trilleturer med gutten min er planen!

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...