Gå til innhold

Jeg er litt redd jeg...


Gjest catalonia

Anbefalte innlegg

Gjest catalonia

Skal begynne på hold vekten kurs nå i neste uke. Har lagt bak meg to ned i vekt-kurs for gravide og ammende, hvor jeg til min store glede klarte å nå målet mitt på vekt. Er SÅ stolt av meg selv !!!!Utfordringen er at jeg har IKKE nådd det midjemålet jeg ønsker. Har enda noen cm igjen før jeg er der jeg ønsker, og jeg synes derfor det er skummelt å skulle gå opp i kcal nå på dette hold-vekten-kurset. Det er viktig for meg å ikke gå mer ned i vekt for det vil ikke se pent ut, men jeg ønsker å forme kroppen min om dere skjønner. Bytte ut muskler med fett - og det veier jo mer........ Skjønner at jeg nå må tenke langsiktig, og at det er trening som gjelder, men jeg kjenner på en redsel for å gå opp i vekt igjen. Det er vel nybegynnernerver jeg kjenner på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott vekttap, og at du er i mål- er det ikke herlig!?

 

Skjønner veldig godt at det er skremmende å øke inntaket. Det er viktig å gjøre det gradvis, med 100 kcal ekstra per uke, helt til du er opp mot behovet ditt. Dette må regnes ut individuelt, men det har du sikkert gjort?

Selv kan jeg ( visstnok ) spise nærmere 2400 uten å legge på meg, men det høyeste jeg har ligget på er 2200. Til hverdags ligger jeg på rundt 2000.

Det viktigste nå er at du øker, og ikke fortsetter på ned- i- vekt- meny. Da kan du fort bli en evig slanker med meget lav forbrenning.

 

Går du på HV-kurs? Det vil jeg varmt anbeafale deg!

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...