Gå til innhold

Ny og trenger motivasjonspartner! gjerne flere!


Gjest c88

Anbefalte innlegg

hei:) Jeg er ny her i vektklubben. Jeg har egentlig god nok motivasjon i utgangspunktet, men jeg sliter med å klare å holde på en diett! Jeg gir meg selv fler og fler "fri-dager" før jeg til slutt bare gir opp.

 

Derfor har jeg lyst på en eller flere motivasjonspartnere. Jeg tenker da at vi kan ha samme veiedag, slik at jeg MÅ gjøre en innsats før hver veing. Jeg er student med en unge og har derfor ikke råd til kurs, så dette må bli det nest beste!:o

 

Jeg er 22 år, 160 høy og veier 62,6 kg nå. Jeg begynte på 65 kg i januar, så jeg har klart 2,6 kilo på egenhånd. målet er å nå 58!:) (kanskje også 55, får se når den tid kommer!:()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en mann på 21 år, som ønsker å dele mine mål og resultater her, siden det kan gi meg mer/bedre motivasjon.

Er nå 182, og 88.1 kg. Startet 17.januar, var da 91 kg. Målet mitt er å vei 80 kg til påske. Det er ca 1 kg i uken. Dette for å nå en bedre ideal vekt, og kanskje en vekt så jeg ”tørr” å vise kropp til sommeren

 

Planen er å spise relativt lite mat og sunt, men at det bli god mat i helgene. Dette for å holde motivasjonen oppe.

Kommer til å trene 3-5 ganger i uken, der det er styrke 3 ganger, og 2 ganger med kondisjon. Er student, så dagen er ikke aktive med røring, stort sett forelesninger.

 

Håper folk kommentere, evt henger seg på

 

En som visualiserer seg en bedre framtid

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Veiing

 

17.01.2011------ 91 kg

25.01.2011-------89,1 kg (-1,9)

04.02.2011 ------ 88.1 kg (-1,0) total -2,9

08.02.2011-------

 

 

1.82

Startvekt 91 kg,

Første del mål er 89,9 Oppnådd 25.01.2011

Andre del mål 84,9

Hovedmålet til påske er under 80 kg. altså 79,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei gutt21:)

 

var jeg som laget denne tråden, men jeg fant en annen tråd og henge meg på med noen som har omtrent de samme målene som meg:) så jeg kommer ikke til å bruke denne tråden her lenger, men jeg fant ikke ut hvordan jeg slettet den igjen.

 

så er kanskje lurt at du ser etter en annen tråd der noen er aktiv, eller at du eventuelt starter din egen tråd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...