Gå til innhold

Ny her inne:)


Gjest Maradcha

Anbefalte innlegg

Gjest Maradcha

Heihei:)

Jeg er da helt ny her inne, så dette skal bli spennende:)

Har veldig lyst til å begynne på kurs, men som student er dette noe jeg ikke har penger til for øyeblikket... Er ikke bare bare å være student!! Hehe;p

Har dere noen smarte tips å komme med tar jeg de i mot med glede:)

Trenger MOTIVASJON! Ikke så lett å gjøre alt alene=/ Og jeg skal kvitte meg med MANGE kilo=/ Så har en lang vei å gå:o Krysser fingrene! Hæla i taket og tenna i tapeten! Hehe;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å ta ett kurs, selvom du er student.. spar det meste du klarer, rett å slett ta deg råd til det.. det er studenter som går på kurs, jeg startet på kurs på tirsdag.. så kan ikke så alt for mye enda, men jeg skal gi deg de tipsene jeg har..

 

FROKOST/LUNSJ:

- 2 skiver/4 knekkebrød (ikke lyse)

kalkun, skinke, lett ost, lett syltetøy til pålegg

- Salat

- Omelett av to egg + en skive (gjerne litt skinke oppi/kylling og kalkun pølse oppi)

 

MELLOM MÅLTID:

Yoghurt, frukt, grønnsaker, 1 knekkebrød/ 1/2 skive (med pålegg)

 

MIDDAG:

se grete roede sin hjemme side, der er en del oppskrifter.. spis masse grønnsaker (mist 3 om dagen)

 

KVELDS:

- 1 skive/ 2 knekkebrød m/ pålegg

- Omelett av ett egg + 1/2 skive

 

FRUKT:

3 frukt for dagen

 

MELK:

2 glass melk for dagen

 

VANN:

1,5 - 2,0 Liter vann for dagen !!

 

 

Spis hver 3-4 time og ikke for store porsjoner! Lykke til, Skal prøve å hjelpe om det er mer du lurer på.. Jeg kommer nok mer inn i det etter hvert og kan da hjelpe med mere..

 

- Linn

 

__________________

Start (8. Februar): 68,6 kg

Nå: 68,6 kg

Ned: 0 kg

Trivselvekt: 55 kg

__________________

Uke 1:

Uke 2:

Uke 3:

Uke 4: (Mål: 65,5 kg)

Uke 5:

Uke 6:

Uke 7:

Uke 8:

__________________

Første del mål: 65,5 kg - (Innen 8.Mars)

Andre del mål: 63 kg - (Innen 16. April, grunnet 2 uker til Lanzarote)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er også student, men jeg var så heldig å få hjelp til å betale kurset. Men ja - det blir dyrt, men det er SÅ verdt det! :o

 

Det er veldig gode matforslag som blir nevnt, og av middager finnes det et hav av alternativer! :( Så sett deg skikkelig inn i oppskrifts-sidene her. Hvis du bestemmer deg for å gå kurs, så vil du også få en grunnbok med masse fine oppskrifter, og en sesongbok. Disse bøkene er stappfulle av gode tips:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...