Gå til innhold

Endelig !


Gjest Hipphipp86

Anbefalte innlegg

Gjest Hipphipp86

Hei hei =)

 

Mitt første innlegg her, selv om jeg er en flittig lester for innspirsjon =)

 

jeg er ei jente på 24 år som de siste kanskje 3 årene har lagt om kostholde totalt, og fått trenings-dilla =) har alltid holdt meg aktiv, men ikke på studio og jogging osv....jeg eeeeelsker det =) hehe =)

da jeg startet var min vekt 95 kilo, noe som jeg faktisk tenke på her om dagen, det virker så rart nå som 7- tallet står først på vekta, men min hoved intensjon for å endre livsstil var ikke vekttap, det var egentlig for å få mer overskudd, og bli sterkere, da jeg hadde en fysisk tung jobb.

Min største synd har alltid vært ting som inneholder sjokolade, og jeg kunne spise UTROLIG store mengder, hver dag.....og masse brødskiver,med relativt sunt pålegg, men for mye mengde...da jeg flyttet for meg selv følte jeg i større grad jeg kunne bestemme selv hva jeg ville spise, når jeg ville spise og ikke minst HVA jeg har liggende. Hjemme var den obligatoriske godis skuffen et mareritt igrunn, det ser jeg nå... så det har jeg ikke.

Det jeg har nå av "godis" liggende er bær, rosiner og honning, har jeg andre ting, så forsvinner det, kjenner meg selv så pass godt :o men vekten gikk da som smått nedover, melde meg inn i vg-vektklubb, og fikk masse hjelp, bruker GR-boka nå som et suupert verktøy på min videre "reise."

 

Mitt mål har i lengre tid vært å se 72 tallet på vekta, og igår skjedde det endelig!!! 72,85 (hehe..) for å være presis. Har siden før jul følt at kroppen måtte stabilisere seg på 74,5 kilo, jeg trener masse og spiser så sunt, så jeg kuttet ut å veie meg på neesten 2 uker, så nå var det godt å se at vekta hoppe ned litt igjenn =) jeg ønsker å komme ned til 70 kilo før påske, helst..det bør jo være overkommelig, men liker ikke å bli skuffet... vet ikke helt hva jeg har som endelig mål liksom, ser mer i speilet enn på vekten, men er jo gøy når tallet går nedover oxo da =)

 

har fått utdelt 1600 kcal, ligger til vanlig på 1300 (dette tallet henger igjen fra vg-klubben kjenner jeg)- 1700, alt ettersom, er dette dumt? med en variert fordeling mener jeg... og hva sier dere til dere selv når fristelse står i kø, jeg jobber for en eldre dame som har masse godis stående framme, og på svake dager er det skikkelig vanskelig og ikke gå på en smell, prøver å vær flink, men...dette ødelegger litt for meg i perioder, kan jo ikke be henne ta det bort, det er henne hjem...prøver å tenke at da kan jeg spise mer til middag f.eks, og ikke drive å ha dårlig samvittighet for noe resten av dagen, for det får jeg, selv om man ikke skal det :( hehe... er det flere her som meg som ikke har helt deff. mål?

 

del gjerne deres tanker eller innspill med meg =)

 

oi dette ble et lengre innlegg enn tenkt men men =)

 

ha en flott helg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipphipp86

idag viste vekten 71,250 kg =) jeg er super fornøyd, det går kansje litt fort, men kjenner meg hverken slapp eller sulten. tror virkelig jeg har funnet oppskriften for nedgang =) kjennes bra. min motivasjon nå er at jeg har lyst på en ny bukse, men skal ikke kjøpe det før jeg ser 70 kg blank =) skal ut å reise i slutten av neste uke, så hadde vært supert å klare det innen den tid, men det skal vel holde hardt, men uka etter det kansje? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipphipp86

Tusen takk Birkebeiner =)

 

oppdaget til min glede at min BMI er 24,6, i å med at den har vist 32 en gang i tiden så er jo dette bra :D ikke at jeg bryr med veeeldig om bmi, for jeg trener mye osv og har da lest at målingen kan være unøyaktig...but still :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Hipphipp86

har vært 5 dager på reise nå, spist endel pasta, og brød som jeg normalt aldri spiser, har oxo blitt mye nøtter som mellom mål, da jeg ofte har lyst på dette hjemme , men ikke klarer helt å begrense meg, men tenkte jeg kunne unne meg dette på turen...huff magen føles og ser større ut. kom hjem idag, så må ha noen timer på øyet, før jeg skal opp på trenings senteret å løpe litt. på reisen trasket vi gatelangs maaaange timer hver dag, men kom nok godt over hver dag kan jeg tro...men tenker at jaja..det ble som det ble...maten var nyyydelig og jeg nøt hver bit, men kjenner det er godt å være hjemme hos knekkebrødene og den normale maten min igjen :) så får vi se på fredag hva vekten har å by på, om jeg klarer å unngå å snik veie meg da...burde vel egentlig gjøre det idag...men har liksom ikke lyst til å deppe over det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...