Gå til innhold

Magemål


Gjest heyhey

Anbefalte innlegg

Jada, må bare spørre om det jeg...

Blir så forvirret, noen steder skal jeg måle ved navlen og der er jeg 91 cm (Var 98 ved start)

Andre steder står det at en skal måle mellom hoftekam og nederste ribben, der var jeg 87 og nå 84cm. Men det er jo langt over navlen... Jeg er kanskje laget litt feil der :-)

Hvor skal jeg måle for å sammenlikne?

Og er det frekt å spørre? Hva er ditt magemål? :-S

Jeg har liksom ingen å sammenlikne med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada' date=' må bare spørre om det jeg...

Blir så forvirret, noen steder skal jeg måle ved navlen og der er jeg 91 cm (Var 98 ved start)

Andre steder står det at en skal måle mellom hoftekam og nederste ribben, der var jeg 87 og nå 84cm. Men det er jo langt over navlen... Jeg er kanskje laget litt feil der :-)

Hvor skal jeg måle for å sammenlikne?

Og er det frekt å spørre? Hva er ditt magemål? :-S

Jeg har liksom ingen å sammenlikne med...[/quote']

 

 

Jeg måler begge plasser, av samme grunn som deg :-) jeg er 71 mellom ribben/hoftekam, og 86 ved navlen.. Det hjalp sikkert ikke stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp mye det asså! Da vet jeg at jeg ikke gjør så feil ved å måle begge stedene Hehe.

 

Og takk for at du ville dele med meg, da har jeg noe å gå utfra. :-)

 

Men det står forresten på alle stedene jeg har sjekket, at har en magemål over 80 vi kvinner så må vi gjøre noe. Og ved navlen har jeg sykt mye over, mens mellom hoftekam og ribben har jeg ikke fult så sykt over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp mye det asså! Da vet jeg at jeg ikke gjør så feil ved å måle begge stedene Hehe.

 

Og takk for at du ville dele med meg' date=' da har jeg noe å gå utfra. :-)

 

Men det står forresten på alle stedene jeg har sjekket, at har en magemål over 80 vi kvinner så må vi gjøre noe. Og ved navlen har jeg sykt mye over, mens mellom hoftekam og ribben har jeg ikke fult så sykt over...[/quote']

 

 

 

Jeg er ganske sikker på at dette gjelder mål over 80 mellom ribben/hoftekam. Noe annet virker isåfall rart, for jeg er lav (1.60) og er ikke tjukk... Bare litt kraftigere enn hva benbygningen min kler. Men mulig jeg tar feil, kanskje noen andre her vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min gamle GR-bok fra noen år tilbake står det at en skal måle mellom hoftekam og nederste ribben, altså ca 2 cm over navlen (på utpust..., he, he, lett å jukse litt der...). Jeg er 82 cm i midjen og jobber hardt for å komme under 80 cm :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at dette gjelder mål over 80 mellom ribben/hoftekam. Noe annet virker isåfall rart' date=' for jeg er lav (1.60) og er ikke tjukk... Bare litt kraftigere enn hva benbygningen min kler. Men mulig jeg tar feil, kanskje noen andre her vet?[/quote']

 

Jeg er og 1.60. Og etter 5 fødsler så er magen min mitt største problem.

Jeg er ikke "feit" sier min kjære, men magen er skikkelig stor. Sånn ellers er jeg ikke så overvekt, trengs å strammes inn, men ikke stort problem liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min gamle GR-bok fra noen år tilbake står det at en skal måle mellom hoftekam og nederste ribben' date=' altså ca 2 cm over navlen (på utpust..., he, he, lett å jukse litt der...). Jeg er 82 cm i midjen og jobber hardt for å komme under 80 cm :-)

 

Kaika[/quote']

 

Ok, da er jeg ikke så galen da, med 84 cm der.

Og jeg jukser faktisk aldri, er jo ikke til ens egen fordel å jukse :-)

Men ja, magen er et stort strev å få ned, men tar det i takt med alt annet! :-)

(Pluss at jeg jukser litt med ultralyd for å få ned magemålet. Funker med 2 cm pr omgang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...