Gå til innhold

Ned 10 kg på kortest mulig tid...


Gjest kristinmos

Anbefalte innlegg

Gjest kristinmos

Hei:-)

Jeg er en student på universitetet i Oslo som gjerne kunne hatt godt av litt tips når det gjelder måltider. Jeg er på skolen fra 8 til 16, og for å spare økonomien liker jeg å ta med meg matpakke. Dette blir fort kjedelige knekkebrød med mager skinkeost eller en pakke skyr - som jeg rekner med å bli lei av i løpet av uken.. Håper noen kunne dele noen tips om sunne og gode lunsjmåltider?

 

Har virkelig lyst å bli strammere i fisken til mai, men er det et urealistisk mål? Jeg trener hver dag i ukedagene, hvor jeg kanskje får 3-4 trimpoeng om dagen. Håper på motivasjonstips og tips om hva som vil være realistisk med den treningsmengden og et kaloriinntak på rundt 1200 kcal. Takk for hjelpen i så fall!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei!

Jeg er også en person som blir fort lei av sammen tingen fort :)

Så jeg liker å å ha på paprika eller agurk, eller litt krydder det kan hjelpe litt på å få forsjellige smak på matn du spiser : )

Eller så kan du ha på litt purreløk eller tomat eller noe lignende :)

 

Håper dette hjelper på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bare husk å spise sunt og ofte så skal du hvertfall få en nedgang til mai :)) jeg er på profilen min nesten hver dag og registrerer og prøver å finne ut en liten matplan for de neste dagene. det hjelper stort på motivasjonen :)

jeg er egentlig der jeg og.. vil ned fortest mulig :) men det er vel bare noe man må ta tiden til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...