Gå til innhold

Gå ned i vekt på 1-2 Mnd.


Gjest Godtatt

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på om nån månder e 20 år, og vil gjerne gå ned 15 kg, men har litt vansker for å gjøre det fordi det e så mange som spiser urndt meg som hele tiden spiser godis og alt sånt, har liksom mistet motivasjonen til å trene og gå ned da.

 

Er det noen som vet om kordan man kan gå ned i vekt og holde motavasjon oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipphipp86

hei hei =)

 

så bra at du har bestemt deg !!! =) jeg syns du skal si det til de nærmeste vennene dine. du trenger ikke informere om ant. kilo om du ikke ønsker det, men si at du prøver å legge om kostholde, dette er en heeeelt fair sak, og ytterst normalt. jeg sa dette til mine 2 nærmeste venninner, og de har smått om senn fulgt etter selv......hehe =) når det er sagt er det i bunn å grunn deg selv som bestemmer hva du putter i munnen, om du vet du skal på "kose-kveld", så planlegg hva du skal spise, eller ta med et sunnere alternativ, som du deler med de andre, grønnsaker å dipp, bær og kesam, annen frukt, eller nøtter...

 

=) lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for rådet hipphipp86 :)

Ja ikkje sant.

Har prøvd før å nå ned i vekt, det har gått bra, men har alltids gått opp igjen, vet ikke hvorfor, men gjør det :D Det e litt irriterende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal nu prøve. Skal ned en del kilo da, så det er bare å begynne : ) Det er litt vanskelig med motivasjonen, men det kommer sæ væll håpe æ nu da :)

 

Er det mye du skal ned i vekt ^^?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipphipp86

ja den kommer nok streker å streke etterhvert som vekten endrer seg skal du se =)

 

jeg vet ærlig talt ikke hvor mye jeg har igjen, høres kansje litt rart ut men, kansje ca 5 til 7-8 kilo...har gått ned fra 95 til ca 72 nå....men første stooore delmål er å nå 70 kilo...det hadde vært konge å klare i mars....så får vi se om det går :)...

 

har du noen spes motivasjon for å endre kosthold/ livsstil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...