Gå til innhold

"turkamerater" i bergen??


Gjest Ingvild888

Anbefalte innlegg

Gjest Ingvild888

hei hei! jeg er en jente på 22 år som studerer i bergen... det hadde vært veldig kjekt å stifte bekjentskap med noen vektklubb-medlemmer fra bergen :D så kunne vi tatt oss en tur opp fløyen i ny og ne... bare kjekt viss vi blir en liten gjeng :) jeg ønsker forresten å ta av 14-15 kg før sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! jeg er en jente på 22 år som studerer i bergen... det hadde vært veldig kjekt å stifte bekjentskap med noen vektklubb-medlemmer fra bergen :D så kunne vi tatt oss en tur opp fløyen i ny og ne... bare kjekt viss vi blir en liten gjeng :) jeg ønsker forresten å ta av 14-15 kg før sommeren...

 

Hei ! Jeg er en jente på 19 år, bor i Bergen ! Kunne kanskje tenkt meg dette, hadde nok vært kjempe koselig.. Og ekstra motivasjon !

Håper flere vil bli med :-)

Går du kurs? Hvor lenge har du gått?

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Jeg bor og i Bergen og kunne godt tenke meg treningsvenninner. Målet er å gå ned 15 kg før sommerferien.

Jeg har ikke gått kurs, men min mor har, så vet hva filosofien går ut på. Hvor mye veier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det tok litt tid før jeg greide å svare her. Har nettopp flyttet, og internett har ikke funket. Men nå er både jeg og internett klar for å komme i gang med slankingen.

Jeg er også 19 år, 165 høy og 72 kg. Målet er å komme ned til 65 kg, og til slutt ligge på 57 kg ca.

 

Hvordan har det gått med deg de siste ukene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på å gå tur, trenger noen som får meg ut:) Jeg er 18 år (19 i juni) og har nettopp begynt på kurs. Dette høres kjempegøy ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Jeg vil gjerne være med på å gå tur' date=' trenger noen som får meg ut:) Jeg er 18 år (19 i juni) og har nettopp begynt på kurs. Dette høres kjempegøy ut:)[/quote']

 

Har du facebook?

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest LinnH91
Hei!

Jeg er en jente på 24 år som godt kunne tenkt seg en turmotivasjons venn!

 

legg meg til som venn på facebook, Linn-Helen H. Andreasson

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...