Gå til innhold

Hilde


Gjest jungle

Anbefalte innlegg

Har 5 kg som har kommet på etter mye sjokolade spising.Noen som vil bli med så vi motivere hverandre til felles mål.Har gått på G.R kurs tidligere,å gikk ned 20 kg.Trener også endel.er 173 cm.Vekt nå 65.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med! Går Grete Roede nettkurs nå. Skulle ned fem kilo, og har tre igjen. Er 180 og veier 68 nå, skal ned til 65.

 

Går mye turer, og har begynt å jogge litt. Jogget mye før, men nå er formen elendig, så har begynt i det små bare. Hva trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med! Går Grete Roede nettkurs nå. Skulle ned fem kilo' date=' og har tre igjen. Er 180 og veier 68 nå, skal ned til 65.

 

Går mye turer, og har begynt å jogge litt. Jogget mye før, men nå er formen elendig, så har begynt i det små bare. Hva trener du?[/quote']

 

 

Hei.Så bra.Trener 3 dager i uka med spinning og styrke.Er litt stolt over ingen sjokolade i dag.Dette klarer vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hanna30

Så bra! :) Jeg har også gått ned, 0,7 kilo denne uka. Har gått nes 2,7 kilo siden jeg begynte. Gått ganske raskt til nå, men kjenner motivasjonen begynner å synke bittelitt, og jeg tror det blir litt vanskeligere framover. Må skjerpe inn hvis det skal gå! Jeg unner meg sjokolade på lørdager. Litt mer enn de anbefalte frimerkene. Og tar heller en ekstra lang gårtur eller trening den dagen. Jeg tror ikke jeg greier det om jeg ikke får spise godteri i det hele tatt! Hva med deg, hvordan gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...