Gå til innhold

Hvordan vite at man har nådd målet sitt?


Gjest Suanlert

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke en spesiell vekt jeg ville gå ned til når jeg begynte. Har gått ned 6 kg nå, og langt inni hodet trodde jeg at min nåværende vekt ville være super, men nå tror jeg at jeg vil ned 4 kg til. Hvordan er det med dere? Blir dere fornøyd på det målet dere setter dere...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det der er mitt problem også...satte et mål, flyttet det, og synes egentlig ikke jeg ser "ferdig" ut.

Jeg tror kanskje det er viktig å sette seg et mål å holde seg til det når man kommer dit, men kanskje andre kan gi bedre svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nådde målet mitt for over 1 år siden, og var faktisk fornøyd. I tillegg til et tall, var målet å gå inn i et prøverom å være fornøyd når jeg så meg i speilet. Da jeg skulle kjøpe tøy før, hadde jeg mest lyst på ny kropp!!!

 

I ettertid har jeg justert vekten opp, for trening har skapt muskler som veier litt. Fortsatt er jeg str. 36/38, og det er viktigere for meg enn et tall på vekten.

 

Men som med det meste annet, trivselsvekt er individuelt. Jeg tror at å fokusere kun på et vekttall, gjør at man kan bli blind på målet. Tenk etter hva som fikk deg til å begynne med å redusere vekten din - var det et tall, eller ønske om å føle deg bra? Og evt. hva får deg til å føle deg bra?

 

Lykke til med prosessen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...