Gå til innhold

"slanke"venn


Gjest Ignored

Anbefalte innlegg

Gjest Ignored

Hei!

 

Jeg er en jente på 21 som ønsker å ta av en hel del. Vekta står på 107,3 kg per dags dato.

 

Noen i Oslo/Akershus området som kunne tenke seg å gå et par turer i uken? Bare koselig om du/dere har en hund som vil bli med på tur også. Kanskje vi kan trene sammen på treningsstudio? Spinning timer, noe styrke osv? Er medlem av Condis, men har vel ikke vært der på 6 mnd (!!!)... Grunnen for det er at jeg får helt angst av å være der alene, og mine venninner er mer opptatt av fest og fyll da de ikke har noen bekymringer for vekta..

 

 

____________________________

 

10. Mars 2011 - 107,3 kg

____________________________

 

FØRSTE MÅL: 99 kg

____________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maalin216

Hei!

Bor ikke i Oslo/Akershusområdet, men studerer i Bergen nå. Vil ned 32 kilo selv, og dersom du vil, kan vi " snakke " over nettet om hvordan slankingen går, hvordan spisingen har gått den uken, dele erfaringer osv :)

 

Kan jo også nevne at jeg studerer psykologi i ett år og er snart 20 år :)

 

Hvis dette hørtes bra ut, er det bare å skrive, så kan vi utveksle mailadresse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mindovermatter

Jeg er ei jente på 26 år, bor i Oslo nord/øst, og skal ned 30-35 kg selv. Har marka som nærmeste nabo, så når snøen forsvinner fra løypa, er jeg gjerne med på tur!

 

Jeg trener på Sats (har begynt på full fres igjen nå, og denne gangen SKAL det holde mer enn 3 uker)

 

Med marka som nærmeste nabo, blir det nok litt mindre mølle, og mer skog når våren kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ignored

Malin: Det høres kjempe fint ut! Hvis du slenger om mail adressen din, så lagrer jeg den :)

 

Mindovermatter: Hvor i Oslo holder du til? Er fra Oslo Øst selv. Ser ut som snøen smelter, så da syns jeg vi skal ta noen skikkelige turer i marka med kvikklunsj, boller og brus! Neida, hehe.. Blir vel en vannflaske og en banan :)

 

Svirre: Hvilket Condissenter trener du på? :) Blir gjerne med! Jeg er med på alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mindovermatter

Bor i Oppsal/ Tveita området :) Trener på Sats Hellerud..

Hehe kviklunsj er jo lov på tur, vi kan jo dele en :) men brus og boller står jeg nok over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...