Gå til innhold

Bunaden skal passe igjen - 17. mai 2012!


Gjest labbeliten

Anbefalte innlegg

Gjest labbeliten

Får på meg bunaden rundt 100 kg, sydd ut og inn flere ganger... Målet mitt er i første omgang 100. Deretter skal jeg lete etter trivselsvekta mi som jeg antar ligger på rundt 85 kg. Jeg er høy med kraftige hofter, lår osv. Ganske slank rundt 80 - 85...

BMI en gikk og under 40 denne uka. Nå er det stødig kurs ned mot 120 kg for deretter å ha som mål å være stabil frem til kursstart i aug/september. Deretter 10 kg frem til jul og de siste 10 frem til 17. Mai. Alt over er bonus før jeg tar fatt på trivselskiloene:-)

 

Og Krusmynte! Hadde bunaden blitt for stor hadde det vært en sann glede:-) Skulle med glede sydd den inn og tatt inn sølvbeltet... Drømme drømme ;-))

 

Ellers sier jeg farvel til 131 og 130 kg:-) Og tar fatt på 129!

 

Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Du er utrolig flink - gratulerer :)

 

Ser ut som en flott plan videre også- jeg tør liksom ikke å planlegge så langt som deg, men skulle VIRKELIG ønske at bunaden min passet når datteren min blir konfirmert - om 3 år - og DET er helt realistisk dersom jeg jobber målrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Frustrert frue

Har litt lite av det selv for tiden men prøver å dra meg i øra og spør meg selv: Hva er det jeg vil oppnå.?

Bringer dette meg nærmere målet ?

Kommer jeg til å angre i morgen på at jeg var flink i dag ? neppe :D

 

Jeg tar nå veldig små mål av gangen da det går veldig teigt med meg.Håper på 2 kg før st. Hans. Går i taket av glede om jeg greier 4 kg....

 

Det som er kipt er at ingen vil se noen forskjell men jeg vil merke det og det er det som teller. Merker godt de 6,5 kg som er borte.

 

Stå på videre.Dette greier du !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labbeliten

Problemet er at jeg slurver litt med både måltidsrytmen og med skriving og veiing... Litt lettere å gli ut når man ikke skriver... Er lykkelig over å ha gått ned 10,8 kg men synes det går sakte... Siste veiing viste 129,5 kg, var bortreist forrige kurskveld og er dermed spent på hva resultatet blir etter 2 uker. Prøver å ikke veie meg noe særlig utenom kurskveldene. Har et par bekjente som har tatt slankeoperasjon og de har rast ned i vekt uke for uke og er blitt så slanke. De snakker så varmt om det og er strålende fornøyde, men jeg er nå litt skeptisk og redd for Evt komplikasjoner... Men det virker forlokkende at det går så fort. Håper at jeg er under 120 innen midten av august.. Målet er å være godt under 100 neste 17.mai!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Du må ikke sammenligne deg med de. Du endrer ditt liv for alltid, du lager nye gode vaner. Du trener. Det tar tid, jeg skulle også ønske jeg var nesten ferdig nå, for jeg synes jeg har holdt på så lenge. Men det er jo akkurat det som er poenget. Jeg blir ikke ferdig. Jeg blir sprekere, sunnere og sakte men sikkert slankere, men jeg blir ikke ferdig, så dette hasndler om å velge rett hver gang resten av livet. Det er dette som er livet mitt nå, dette jeg valgte å følge, og tror på. Tid har vi jo nok av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...