Gå til innhold

Fra enorm skuffelse til håp :-)


Gjest Zalo

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ slanke meg.

Var på date med verdens herligste mann, MEN han ville ikke ha meg likevel.

Han hadde drømt om å få ei jente som meg, med min personlighet osv osv, men i en slankere utgave.

 

Jeg ble ikke sjokkert da han sa det, jeg ble lei meg fordi han ikke vil ha meg likevel.

 

HAN er drømmemannen min og vi er jo ikke uvenner, så nå MÅ jeg slanke meg, så jeg kan prøve meg på han igjen om noen mnd.

Kanskje han vil ha meg når han ser jeg er flink til å slanke meg :-)

 

Jeg veier 96 kilo og er 164.5.

Målet mitt er å komme ned til 65-70 kilo og veien dit er laaaaaaaang.

 

Hvis jeg virkelig er flink og står på, kan jeg klare dette på 1 år?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ignored

Trist å høre at du vil forandre deg pga en mann. Hvis han virkelig hadde likt deg, ville han aldri bedt deg om å slanke deg, eller i det hele tatt sagt; Vil ha deg i slankere utgave. Det syns jeg rett og slett var veldig ufint, og jeg kjenner jeg blir trist på dine vegne. Selv ville jeg blitt svært deprimert og lei meg hvis min mann noen gang skulle sagt noe slik til meg.

 

En ekte MANN tar deg for den du er, hvis ikke er han ikke den rette. Greit å inspirere og motivere deg til å trene, men å si han ikke vil ha deg pga vekta..... Høres veldig rart ut.

 

Og over til spørsmålene dine. Vil først og fremst si; Gå ned i vekt for din egen del. Ikke for noen andre. Og ja, det er klart du kan klare å gjøre dette på 1 år. Spis sunt, regelmessig, tren minst 3 dager i uka (mener nå jeg..) Og går tur de andre dagene. Selv trener jeg minst 5 dager. Men jeg er svært overvektig. Det er også forskjell fra person til person. Men jeg vil nok først anbefale deg å komme igang med noe form for aktivitet, gjerne gruppetimer på helsestudio. Dette syns jeg selv er kjempe morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du vil forandre deg pga en mann. Hvis han virkelig hadde likt deg' date=' ville han aldri bedt deg om å slanke deg, eller i det hele tatt sagt; Vil ha deg i slankere utgave. Det syns jeg rett og slett var veldig ufint, og jeg kjenner jeg blir trist på dine vegne. Selv ville jeg blitt svært deprimert og lei meg hvis min mann noen gang skulle sagt noe slik til meg.

 

En ekte MANN tar deg for den du er, hvis ikke er han ikke den rette. Greit å inspirere og motivere deg til å trene, men å si han ikke vil ha deg pga vekta..... Høres veldig rart ut.

 

Og over til spørsmålene dine. Vil først og fremst si; Gå ned i vekt for din egen del. Ikke for noen andre. Og ja, det er klart du kan klare å gjøre dette på 1 år. Spis sunt, regelmessig, tren minst 3 dager i uka (mener nå jeg..) Og går tur de andre dagene. Selv trener jeg minst 5 dager. Men jeg er svært overvektig. Det er også forskjell fra person til person. Men jeg vil nok først anbefale deg å komme igang med noe form for aktivitet, gjerne gruppetimer på helsestudio. Dette syns jeg selv er kjempe morsomt![/quote']

 

Jeg skal slanke meg for min del mest da, for om 1 år så er nok han opptatt uansett.

Jeg trenger bare en gulrot, vet du :-) og enn så lenge kan jo han følge utviklingen min på facebook :-)

 

Jeg trener 1 time 3 ganger i uka, resten kan jeg gå turer med skritteller.

Egentlig kan jeg gå til treninga også, men da bruker jeg laaaang tid hjem igjen, for jeg er skikkelig utkjørt etter trening.

 

Det ga meg iallefall et håp om å klare det på et år da, siden du tror det er mulig :-)

 

Tusen takk for svar og lykke til med vektreduseringen din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Ignored.

 

Jeg syns ikke du skal gå ned i vekt med mindre det virkelig er for DEG selv. Dersom DU har lyst til å komme i form skal du gjøre det! Det er da du virkelig blir motivert' date=' og det går mye lettere å motstå fristelser og komme seg opp fra sofaen. Lykke til![/quote']

 

 

Tusen takk, jeg trenger virkelig å komme i form.

Det er ikke moro med 35-40 kilo for mye på kroppen.

Håper bare jeg klarer dette, jeg har så lett for å gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aleksandra

Hei.

 

Kjenner meg igjen i flere av de tingene du skriver. Jeg har akkurat kommet i gang (begynte for 4 uker siden) og håper å holde motivasjonen oppe lenge. Vil så gjerne komme i mål denne gangen. Jeg har også rundt 35-40 kilo for mye på kroppen.

 

Men når det gjelder "drømmemannen" du har møtt så tror jeg du kommer til å treffe en enda bedre drømmemann i framtiden:) En som du ikke vil være redd for å miste selv om du en gang går opp i vekt igjen. Jeg har møtt min, og jeg har aldri fått beskjed om at jeg trenger å slanke meg (til tross for at jeg på mitt største var 32,5 kg tyngre enn da vi ble sammen:S). Dersom jeg ber om det får jeg gode råd og oppmuntring til å leve sunnere, og han hjelper til ved å ikke kjøpe inn søtsaker som kan friste meg. Jeg tør ikke tenke på hvor ille jeg hadde følt det om jeg måtte gått å bekymret meg for at han skulle forlate meg pga vekta...

 

Jeg tror også at det er fullt mulig at du kan klare dette på et år! Det er mange som finner gode råd og støtte her inne på forumet så vil absolutt anbefale deg å henge litt her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Jeg håper virkelig du klarer å slanke deg, for det er tungt å være for tung. Alt blir lettere når vi blir lettere. Men han mannen du skriver om kan virkelig ikke være noen drømmemann. Om du skal bruke ett år på å gå ned i vekt håper jeg du bruker like lang tid på å tenke deg om i forhold til han. Håper du finner noen som fortjener deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...