Gå til innhold

Hold vekten kurs


Gjest SMM87

Anbefalte innlegg

For meg har det vært viktig med kurset, hjelper meg med å holde fokus på livsstilsendringen (selvom det ikke alltid virker sånn...) og nå som jeg trenger å hente inn et par kilo så er det utrolig delilig å vite at jeg kan komme til kursleder og veie meg hver uke igjen en periode fremover:-)

Det er nok opp til hver enkelt å kjenne på om man klarer seg på egenhånd - jeg vet av tidligere erfaring at jeg ikke klarer det helt på egenhånd. Da jeg startet på GR, så hadde jeg bestem meg for at jeg skulle ta et Hold vekten kurs tilslutt, noe jeg nå gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kloke kursleder sier at HV-kurset er det aller viktigste kurset GR har.

Altfor mange svinser lykkelige og nyslankede ut kurs-døra den siste dagen, med ambisjoner om å "klare dette selv". Nesten alle kommer tilbake en stund etter med kiloene tilbake, og halen mellom beina.....det er nemlig ikke lett å klare dette uten noen form for oppfølging. Jeg har prøvd det selv, jeg. Var nyslanket og happy i 2005- hadde gått ned 25 kg og gadd ikke å gå HV-kurs. I 2007 var jeg tilbake, angrende og ( litt ) bitter. Jeg var fast bestemt på å gå HV-kurs denne gangen, og det har jeg gjort. Nå- nesten ett år senere- holder jeg vekten. Tung jobb, og jeg hadde ikke klart det uten reglemessige veiinger og møter.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for svar :) :) går dere på oppmøte eller nettet?? jeg har hatt 2 gr kurs på nett i 2010 og ett oppmøte kurs i 2008. så lurer på om når jeg når målet mitt om jeg da skal velge oppmøte, vil tro at det er best for hold vekten kurs.. eller?? selom jeg har 7-10 kg igjen til trifselsvekt så er jo det noe å begynne å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på vanlig Hold Vekten, er generelt redd jeg kan "snike meg litt unna" om det er via nettet. Koselig å snakke med de andre deltagerene og høre på deres erfaringer også. Og det er lurt av deg å begynne å tenke på hold vekten kurset, jeg hadde det som mål gjennom de vanlige kursene jeg gikk - at når jeg var "ferdig", skulle jeg på "hold vekten" - da var det det jeg var innstilt på, slik at jeg ikke skulle "lure" meg selv til å tro at dette fikser jeg på egnehånd....

Ønsker deg en super helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...