Gå til innhold

veldig veldig sliten.....


Gjest gasami

Anbefalte innlegg

ER veldig veldig sliten av å være feit.... magen siger stadig sørover....

har prøvd å gjort noe med dette, men det som brekker hver gang er motivasjon og ståpåvilje....

Jeg har gått noen Grete Roede oppgjennom, har gått ned masse....

Men så har det oppstått ting, har måttet avbryte... og gått de opp gjen +litt mer..

 

For ca10år siden var jeg 45kg lettere enn jeg er i dag... hø... var ikke fornøyd da heller... grr.... nå jeg ser bilder fra da i dag, så ser jeg en sunn frisk dame....

 

Men nå har jeg tenkt å prøv MAXIkurs på nette, for det har de ikke herhvor jeg bor...

 

Har noen av dere erfaring om det, og vil dele med meg??

Er takknemlig for alt...

 

Hilsen ei som er veldig veldig sliten på 36år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dermedpasta

Hei, gasami!

 

Jeg har siden medio januar gått GR Maxi-kurs på nettet. Jeg er veldig fornøyd. Ikke nødvendigvis med resultatene eller egen innsats, men det er ikke opplegget sin skyld! Jeg har veiedag før kl. 12 på mandager. Da veier jeg meg når jeg står opp om morgenen, men har fyllt ut rapport og tatt mål kvelden før. Da er det bare å føye til ukas vekt og trykke på "send". Jeg føler absolutt at kursleder følger med på akkurat meg og gir meg individuell tilbakemelding.

 

Så langt; etter 13 uker har jeg gått ned ca 0,5 kg i snitt. Opp og ned. Opp er aldri gøy, men det aller meste handler om viljestyrke, besluttsomhet og planlegging.

 

Lykke til ønsker

Dermedpasta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...