Gå til innhold

Sommerflotte Friske Fruer/herremenner? Noen som blir med?


Gjest tosli

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort dette før men kiloene har alltid komt på igjen. Denne gang SKAL det vare, men jeg kjenner at jeg trenger en aktiv tråd til å holde motet oppe når det går litt trå'ere, dvs nå:)

Jeg er på veg inn i min 2 mnd av livsstilsendring, etter knallresultater de første ukene, så er jeg inne i en mer normal nedgang.. Kjempefornøyd med at vekten går ned, men trenger følge av spretne fruer evt herremenner som også har skrivekløe ofte..

Trangen til å skrive vil nok avta når mnd skrider fram, men akkuratt nå så ser jeg at jeg begynner å spise tulleting midt i uken igjen, og den fellen skal jeg ikke gå i denne gang

 

Jeg er 34 år, startet på 77 kg men veide meg inn til 71,8 nå idag. Midjen har gått fra fæle 96 cm til bedre 86 cm på en mnd. Målet er å vake omkring 65 tallet og en midje i 80 cm klassen.

Jeg har 3 små, som gjør at det ikke bare er enkelt å få tid til skikkelig trim, men målet er å minimum ha en halvtime i frisk luft til dagen, og at 3 ganger i uken har høyere intensitet.

 

Jeg har spist mellom 1600 til 2000 kalorier pr dag, og det har fungert godt til nå.. Flere damer/menn med skrivekløe som ønsker en aktiv tråd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvordan går det med deg?

har du gitt opp eller fortsetter du den flotte fremgangen fra starten?

 

Skriv i vei, det hjelper til med å holde deg selv i ørene!!! ;)

Kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...