Gå til innhold

ned 15kg iløpet av 2011


Gjest jro

Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg er ei jente på 21år som ønsker å gå ned i vekt, da jeg de siste årene har klart å legge på meg ca. 15 kg uten at jeg egentlig har tenkt på det. Nå har det virkelig gått opp for meg at dette må det virkelig gjøres noe med. Ikke bare fordi jeg vil ned i vekt, men fordi jeg trenger å gjøre noe med spisevanene mine. Jeg spiser ikke så usunt sånn når man tenker på de vanlige måltidene, men det er alt det andre jeg går og småspiser hele dagen. En sjokoladebit her+++ Tenkte å nå prøve å registrere alt jeg spiser for å få en oversikt og få bukt på problemet. Måten jeg har tenkt å gjøre dette på er å i første omgang prøve å kutte ned på kalorier, kutte ut godterier en god stund, trene masse. Er vant til å trene 3-4 dager i uken, og er i relativt god form, så har allerede gode rutiner på dette. Jeg er 156cm høy og veier per idag 69 kg. Mitt mål er derfor å komme ned på ca. 55kg. Meldte meg inn i dette forumet for å kanskje møte andre som ønsker å gå ned i vekt og for motivasjonen sin skyld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WORKINGMizfit
Hei:) Jeg er ei jente på 21år som ønsker å gå ned i vekt' date=' da jeg de siste årene har klart å legge på meg ca. 15 kg uten at jeg egentlig har tenkt på det. Nå har det virkelig gått opp for meg at dette må det virkelig gjøres noe med. Ikke bare fordi jeg vil ned i vekt, men fordi jeg trenger å gjøre noe med spisevanene mine. Jeg spiser ikke så usunt sånn når man tenker på de vanlige måltidene, men det er alt det andre jeg går og småspiser hele dagen. En sjokoladebit her+++ Tenkte å nå prøve å registrere alt jeg spiser for å få en oversikt og få bukt på problemet. Måten jeg har tenkt å gjøre dette på er å i første omgang prøve å kutte ned på kalorier, kutte ut godterier en god stund, trene masse. Er vant til å trene 3-4 dager i uken, og er i relativt god form, så har allerede gode rutiner på dette. Jeg er 156cm høy og veier per idag 69 kg. Mitt mål er derfor å komme ned på ca. 55kg. Meldte meg inn i dette forumet for å kanskje møte andre som ønsker å gå ned i vekt og for motivasjonen sin skyld:)[/quote']

 

 

Heisann jro!

Det jeg kan tipse med er at du bør kutte ned på spisinga.. og du må nesten velge selv om åssen du vil slanke deg. enten lavt kcal eller karbo. jeg har gått på lav kcal nå siden 8/3 11. og du kan tenke deg dette:

 

Startvekt (8/3 11) 114.6 kg (19,6kg igjen)

Vekt idag (23/4 11) 105,5 kg (10,5kg igjen)

mål 95 kg (9,1 kg ned i vekt til nå)

 

etter jula veide jeg 118. btw.

 

Jeg trener forholdsvis hardt og er målbevist. viktig å kose seg iblant men enda mer viktig å gi kroppen det den vil ha men bare når den skriker etter det!

 

ikke press deg for hardt for da slutter du å gå ned i vekt!

 

 

 

Jeg tror virkelig at du greier det om du vil! og lenge før 2011 er over!

 

 

stå på! les om måltid og hva det inneholder. spis hjemmelaga og ikke ferdiglaga. masseproteiner og masse grønnsaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...