Gå til innhold

Ned 20-30kg onsdag 7.februar-06


Gjest Tornerose

Anbefalte innlegg

Gjest Tornerose

Hei alle sammen...

 

Nå er det onsdag, halveis i uka...

Skulle ønske været var litt bedre, kunne tenkt meg å gått en tur. Men nei da i Stavanger regner det hvergang jeg tenker på å gå ut....

Hmm...

I dag er det pilates på planen. D blir godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinalita

Jeg skal ned ca 25 kg, og trenger motivasjon!

Leste litt om forumet her og dere virker jo utrolig støttende og motiverende!

Deilig og dele tanker og frustrasjoner med andre i samme situasjon :-)

 

Jeg er forresten 33 år, gift og har 2 flotte barn på 2 og 5 år.

Det er røykeslutt og svangerskap som har skapt denne kroppen. Og nå føler jeg tiden er inne til å finne min "gamle" kropp igjen!

 

Håper vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe deg skikkelig regntøy og ikke la deg stoppe av regnet, da kan det bli mange innedager! Er det ikke ekstra deilig å komme inn etter at en har trosset vær og vind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Joda det er deilig med litt vær, men jeg har en liten på 4mnd som ikke liker det så godt. Det regner inn i vogna hans.

Men nå ser jeg at det letter litt her, kansje det blir tur på meg alikevel.

Gleder meg til sommeren, da er jeg kansje noen kg lettere også, hvis ting går rett vei (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blir så frustrert av å ikke finne igjen de trådene jeg har svart på. Men det ser ut til at denne er en som "går igjen" ofte. Kan jeg slenge meg med litt på sidelinja?

 

Har lagt om mye av kostholdet mitt. Prøver å motivere meg til å begynne å trene. Men må først finne frem pisken hehe. Jeg har i løpet av de siste 3 årene sakte men sikker gått opp i vekt. Nå er det slutt. Skal gjennomføre endringer slik at vi blir sunne her i heimen. Men jeg har en lang vei å gå. Fint å ha noen å oppdatere på opp og ned turer. Så ser vi senere hvilken vei pila viser.

 

Klem til alle Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye!

 

I dag fikk jeg testa viljestyrken.

På jobben sto de lekre kakene på pauserommet, og jeg tenkte at jeg kanskje skulle ta en liten bit, det kan jo ikke skade! Kaker er det jeg liker aller best av godis.

 

Heldigvis så er det flere (kanskje alle) som vet at jeg har lagt om "livsstilen", så da en kollega spurte om jeg skulle ha, svarte jeg neitakk.

 

Ikke en liten bit heller?? Jeg sa fremdeles neitakk, og kjente inni meg at det var riktig. Etterpå var jeg kjempeglad for at jeg sto imot. Jeg vil bruke kosemerkene mine til planlagte utskeielser :(

 

Etter jobb gikk jeg tur en time, og nå har jeg måket snø omtrent en time. Men hvor skal man notere snømåkinga? Bak øret??

Ser ikke at det står på dagsrapporten, og det bør GR gjøre noe med :)

 

Ha en fin kveld alle slankevenner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min gamle GR bok er snømåking med 25 min = 1 trimpoeng. vellkommen til alle nye, dette er virkelig plassen for råd,tips,motivasjon og oppmuntring. ha en fin kveld folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdager er virkelig ikke min dag. Jeg har fag på universitetet jeg ikke helt trives med, men som er obligatorisk, og jeg bruker 7-11 som trøst og motivasjon. Så lunsj ble tre sånne wienerbrød med gul krem og pistasjekrem... Og en sportslunsj som mellommåltid. Snublet over sprite zero, så ble det i hvert fall litt bedre - den var veldig god, og jeg skal gå for den framover når jeg skal ha brus. Men er den mange steder? Kan ikke huske å ha sett den før.

 

Og siden det gjorde at jeg nådde mitt antall kalorier, sitter jeg her og spiser bare et eple til middag på trass... Sukk, ny sjanse i morgen. Men veiedag, og jeg har spist pringles i dag også, kom jeg på.

 

Nå skal jeg bare legge meg, og heller se hva morgendagen byr på. BLÆH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 22. Trenger litt motivasjon.

Vil ned i allefall 20kg. Kroppen er ikke som den en gang var,med ett svangerskap bak seg,og late dager med snop.

 

Håper dere her kan motivere meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rebecca20

Den kroppen jeg har "fått" de to siste årene har jeg nok meg selv ¨å takke for. Og bli samboer med all den kosen, og da mener jeg lettvinte løsninger som pizza, hamburger, sjokolade og potetgull, har ikke akkurat gjort det bedre:) Jeg skal også ned 25-30kg til sommeren,men begynner å få litt panikk fordi vekten min vil ikke mer, og det er litt dumt for jeg har faktisk ikke gått ned så mye, til at jeg begynte i høst, og skjønner ikke hvorfor den stagnerer nå....noen motivasjonstips??

 

Klem frustrert som ikke vil gi opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rebecca20

Hei du!

Leste innlegget ditt og tenkte at jeg skulle gi deg et lite tips. La oss si at dagen igår ikke var den helt store, men den må du legge bak deg nå og tenke at: okei, igår var det en dårlig dag, okei jeg skeiet ut med tre wienebrød og sjokolade og brus. Men IDAG skal jeg ikke ha en sånn dag. I dag skal jeg få i meg alle måltidene mine, og drikke alt vannet mitt. Selv om du ikke helt klarte deg igår med måltidene, er IKKE løsningen å skippe et måltid eller to, tvert imot! UANSETT HVILKEN DAG DU HAR, IKKE SKIPP NOEN MÅLTIDER, FOR OM DU DA FALLER FOR FRISTELSEN AV DEN SJOKOLADEN PÅ 7-11, SÅ HAR MAGEN DIN IHVERTFALL FÅTT NOE RIKTIG Å BRYNE SEG PÅ. OG VED DA OG DROPPE ET MÅLTID, VIL MAGEN DIN SPARE PÅ DEN SJOKOLADEN ISTEDET FOR Å FORBRENNE DEN SAMMEN MED DEN ANDRE MATEN DU SPISTE DEN DAGEN:) MYE BEDRE!

ANGÅENDE DEN SPRITE-ZERO, DRIKK 2 LITER VANN FØR DU DRIKKER DEN, JA DEN ER SUKKERFRI,NEI DEN ER IKKE BRA, IKKE FOR VEKTREDUKSJON ELLER FOR TENNENE-(KULLSYREN) TIPS: FYLL EN IMSDALS FLASKE M VANN 4 GANGER, OG SYNES DU VANN SMAKER NULL OG NIKS, NYHET! IMSDAL KOMMER NÅ MED TO SMAKER SOM JEG HAR FORØKT, OG DE SMAKTE KJEMPE GODT=)

 

Når du kommer hjem og slenger deg på sofaen foran tven, så blir dørterskelen kjempe høy med tanke på å gå seg en tur. Du som er student, sleng fra deg sekken i gangen hjemme, ta på deg noen gode sko, gå ti minutter nedover en vei, for da vet du at du må gå 10 min hjem igjen, og vips, så har du fått deg en gåtur på 20 min:) knall, der har du et trimpoeng:)

 

Lykke til!

 

Hilsen en som skal ned like mye i vekt, og sliter litt selv faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rebecca!

 

Velkommen hit, og tusen takk for tips og kjeft. Jeg drikker vanligvis vann, har alltid ei vannflaske med meg, men når jeg først er på 7-11 er det vanskelig å begrense seg... Onsdag er altså en drittdag, og jeg må forbi 7-11 når jeg bytter buss. Jeg håper onsdagene blir bedre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...