Gå til innhold

Ung mor til 2, vil bli slank.


Gjest Rita87

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år, 160 cm og veier i dag 70,3 kg. dette er for mye for en ung mor. jeg føler meg ikke overvektig lengre, men føler hele tiden at jeg har for mye her og der. spesielt på magen.

 

jeg vil gjerne ned til rundt 60 kg. har nettopp sluttet å amme minstemann, og heldigvis er alle 25 svangerskapskilo borte. så nå skal jeg slite av meg siste 10 kg som har vært her i litt for mange år..

 

vil du følge meg og har noen lunde samme mål, så er det bare hyggelig med litt hjelp og ekstra motivasjon :D

 

26 april - 70,3 kg

02 mai - 68,9 kg

14 mai - 68,2 kg

25 mai - 67,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det 3,9 trimpoeng, etter å ha trillet 2 turer på 30 min ca, syklet en liten tur, vært i bassenget å svømt i 30 min.. så i dag føler jeg at jeg har gjort en innsats. :D

 

ellers har jeg vært flink å spist 1670 kcal i dag. ny dag i morgen og da blir det ny sykkeltur og jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet selv hvor travle dagene kan være med to små, synes du er kjempeflink som får til bra med trimpoeng, og mange kilo er allerede borte. Med to barn er ikke mulighetene mange til å sitte mye i ro, så jeg er sikker på at de siste kiloene vil renne bort som smør i solen ;)

 

Stå på Rita87, og lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita87

tusen takk for gode ord. i dag har jeg vært på jobb, hadde knapt tid til en pause på 10 min, så har løpt hele dagen, og syklet til og fra jobb ;) så nå sliter jeg litt sofa :D

 

hektisk å begynne i jobb igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest Rita87

67,2 kg.. jippi.. nå gleder jeg meg til å se 66 tallet. har ikke sett så små tall på mange år :D:)

 

jobber veldig mye for tiden, så er sjelden i ro og har lite tid til å sjekke innom dataen. men det går heldigvis nedover og det er lite tid til trening, men er veldig aktiv på jobb :)

 

lykke til alle som er innom å leser. håper alle når målene sine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink, jeg! Med to små er dagene hektisk, hektisk nok uten de små, men alle utfordringer er til for å løses! Stå på, snart er de små tallene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita87

takker for gode ord. ser ut til at jeg må gjøre litt ekstra for å gå ned, men det går desverre opp hver helg, så jeg må gi alt i ukedagene og da må jeg prioritere ungene og mannen eller treningen. og ofte blir det at jeg vil være sammen med ungene :D

 

neste uke, da skal jeg gi på og sykle masse og spise sunt :o hehe. har ikke vært på vekta denne uken, så tar det på mandagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...