Gå til innhold

Bunadsdepresjon!


Gjest maarteey

Anbefalte innlegg

Gjest maarteey

Hei, alle vet jo at det nærmer seg sommer og 17 mai da bunaden må på. Jeg skulle prøve min i dag, har ikke prøvd den siden min konfirmasjon, og trodde selvsagt den var litt for liten, men halloen, ikke SÅ mye. Jeg fekk rett og slett sjokk, og bråt ut i tårer. Det var meningen jeg skulle kjøre å få den sydd ut i dag, men jeg nekter.

 

Jeg er utrulig lei av å føle meg stor, eg er blitt såpass overvektig at når jeg står ved siden av venninnene mine føler jeg meg rett og slett mandig...

 

Jeg har derfor satt meg et mål nå, at neste gang jeg prøver bunadsbeltet, skal det nå rundt hele midjen min, noe det ikke gjorde i dag..

 

Trenger virkelig hjelp og motivasjon.. jeg bor med min familie som aldri legger på seg, de kan ete hvor mye de vil, være så late de vil, men ikke et eneste kilo legger seg rundt midja på dem.. Difor er det desverre lite hjelp og hente her hjemme, kunne godt trengt noen som pushet meg litt i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fikk desverre nøyaktig samme uheldige opplevelse. Så akkurat nå er bunaden FJERNET fra mitt klesskap. Deprimerende å se den uten å kunne bruke den...Så denne uka var jeg igang. Første dag var mandagen, og nå er det torsdag. Men jeg vil så gjerne i skapet gå...for der ligger det- ja nettopp- sjokolade...Og jeg synes det er litt tøft å følge kurs alene. Tar nettkurs, men må si at jeg ikke har back-up i hjemmet."Du må ikke drikke så mye vann" eller "du må ikke spise så mye" osv.Du kjenner nok sikkert leksa?Deprimerende nok så veier jeg 6 kg mer enn da min datter ble født...Så her må det tunge tak til!Skal vi motivere hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maarteey

Det er godt å høre at jeg ikke er alene! Ligger desverre mye påskesjokolade igjen her og etter ferien.. Uansett hvor godt jeg gjemmer den er den like fristende.

Jeg var nettopp innom eg kjempeinteressant side, siden jeg ikke er noe trent i det hele tatt, og heller ikke helt vet hvordan jeg skal trene riktig, fant jeg en veldig nyttig side.

 

http://www.trening.no/3969.o2.html

- Skjekk den ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Sjøl var eg innom NRK nett TV på programmet PULS og så på treningsopplegget til YNgvar. Det såkalte 2 buksestr ned. Har du sett det?Fulgte med på det, og det var heilt utrulig hva de klarte, og alle 3 klarte målet!Det inspirerte meg til å være med her, men jeg får ikke gjort alt det de gjør. Så jeg skal sjekke ut ditt tips. Blir spennende å se hvordan det går. Er for øvrig litt stolt av meg selv-for i skapet ligger det en sjokolade, og jeg har ikke engang sett på den!Måtte det vare...Hvilket opplegg følger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maarteey

Det er jo bra gjort at du ikke har blitt tatt av fristelsen :)

Jeg startet med det utrent programmet på mandag, og det passer meg perfekt. Ikke for mye, og ikke for lite :D Når formen har kommet seg får jeg prøve meg på det trente programmet.

 

Jeg har sett litt på det programmet du nevnte jeg også, får gå inn der å sjekke senere, takk for tipset :) Nå har jeg nettopp hatt meg en fin tur i skogen på en og en halv time, så er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det utrent programmet virket veldig bra. Så her blir nok trening etter hvert. Men fristelsen i skapet holdt jeg til idag. På den annen side:det er jo lørdag i dag, så da må man vel lov å skeie ut?

Var forøvrig på vekta igår og ble positivt overraska.Fra mandag til igår har 500 gram blitt borte. Ikke så mye egentlig, men når jeg ser hva jeg spiser og hva jeg gjør av trim så er det bra. Enda bedre blir vel nå jeg begynner å spise rett og trene mer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...