Gå til innhold

Hvordan spise så mye og hva spiser du?


Gjest mfv

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med å spise så mye som man skal på Grete Roede-dietten. Jeg er rett og slett ikke sulten. Før jeg begynte på kurs gikk jeg raskere ned i vekt enn jeg gjør nå, og da spise jeg mindre posjoner (i forhold til kurset) og hver 3 time. Hva gjør dere for å spise nok?

 

Og dere som faktisk går ned i vekt: HVA spiser dere i løpet av dagen? Hvor mye og når?

Skulle gjerne hatt noen som kunne laget et opplegg for meg, så jeg kunne fulgt det slavisk xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Jeg sliter veldig med å spise så mye som man skal på Grete Roede-dietten. Jeg er rett og slett ikke sulten. Før jeg begynte på kurs gikk jeg raskere ned i vekt enn jeg gjør nå' date=' og da spise jeg mindre posjoner (i forhold til kurset) og hver 3 time. Hva gjør dere for å spise nok?

 

Og dere som faktisk går ned i vekt: HVA spiser dere i løpet av dagen? Hvor mye og når?

Skulle gjerne hatt noen som kunne laget et opplegg for meg, så jeg kunne fulgt det slavisk xD[/quote']

 

Hei !

alt er jo veldig avhengig fra person til person, jeg er ganske lav og veier for mye.. Men jeg er på "Meny 1" altså 1300 kcal om dagen, men jeg ligger på 1200 ca..

Dermed spiser ikke jeg så mye,

2 skriver med pålegg til frokost og lunsj, Middag på 400 kcal og 1 yoghurt og 2 frukt for dagen!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Det er jo kjempevanskelig å spise nok. Jeg trener ganske mye og skal spise 1900 kalorier om dagen. Jeg ligger mellom 1300 og 1800 kalorier hver dag og er spent på om jeg kan gå ned i vekt da... Veies i morgen, så da får jeg se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...