Gå til innhold

Ned rundt 6-10kg. Noen som vil være med?


Gjest blomsterjenta84

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterjenta84

Ser det er mange som har laget tråder for å ha en venn her inne å gå ned med. Prøver meg jeg også. Har et barn på et år, og har noen kilo jeg må få av før vi prøver på nr 2 en gang i tiden.

Jeg er ca 171 og veier ca 76 kg, har pærefasong på kroppen. Sleng deg med hvis du vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaIda

Hei

 

Jeg trenger også en venn her inne som kan backe meg opp samtidig som jeg backer den opp. Jeg er helt ny her idag. Jeg er dårlig på å motivere meg selv.

Så jeg gir noen ganger litt for lett opp. Men NÅ er jeg klar for få det til. Jeg er ikke veldig overvektig, men er lei av å ikke passe inn i klærne mine lenger, og ikke minst kommentarene og blikkene til folk i forhold til magen som stikker utenfor buksekanten og enda litt. Det skal sies at jeg fødte et barn for nesten 9 mnd siden da.

 

Jeg er 25 år og veier 59.1 kg og er 158 høy. Jeg skal ned til 52-54 kg, men må se litt an. "Trivselen" er mest avgjørende. Jeg skal føle meg bra.

 

Jeg reiser til Tyrkia i morgen. Gleden er stor, men gruer meg mest til å måtte vise meg i bikini....arrrrghh...de ekstra kg.

 

Har du lyst til å være "slanke-kompiser" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterjenta84

IdaIda: Jepp, kan godt være litt slankevenner;) trivselen er det viktigste her også!

Har startet med å kun bruke kyllingkjøttdeig, mer sammalt mel, ikke brus(evt cola free), små steg! Har vel egentlig aldri slanket meg i mitt voksene liv. Så krever litt arbeid fra min side også! Du får ha lykke til i Tyrkia, svømme masse og drikke mye vann;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaIda

God kveld

 

Kyllingkjøttdeig ja, hmm, jeg må innrømme at det har jeg ikke tenkt så mye på. Har i all fall sluttet å velge de billigvariantene, og gått over til karbonadedeig. Det er bra du har satt i gang med blant annet ikke brus osv. Det er jo en start.

 

Jeg er ikke helt "med" i dette opplegget, så jeg må bare spørre. Er du med på grete roede kurs, eller er du bare medlem av vektklubben? Selv er jeg med på roede kurs over nettet. Jeg synes det fungerer bra for meg. Jeg har ikke lyst til å ta meg tid til å møte opp i et lokale og fortelle andre hva jeg veier og hvor flink/dårlig jeg er til å spise. Så jeg er fornøyd med dette opplegget.

 

Spiser du brød, hvis ja, gjør du det konsekvent hver dag? Jeg begynner å lure på om brødet er det som ødelegger for meg vektmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterjenta84

God morgen:)

Jeg er bare medlem av vektklubben. Har blitt en del godisutskeielser i helga:S. Jeg spiser brød hver dag, syns det er vanskelig å spise noe annet. Men, er knekkebrød bedre enn vanlig brød? Er veldig dårlig på slike alternative ting selv... Jeg får vel kaste meg på 30day shred igjen! Denne gangen skal jeg greie 30 dager, har prøvd før, men er jo ikke så lett å få det til hver dag. Vet at jeg ikke får det til til lørdagen, skal i bryllup (det burde vel egentlig ikke være en unnskyldnig, får vel heller stå opp litt før)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin01

Hei dere! Jeg slenger meg veldig gjerne på. :-)

 

Jeg er en jente på 32 år som er 166 cm høy og veier 67 kilo. Til juli skal det maks. være 60.

 

Jeg meldte meg inn i vektklubben i påsken i fjor, og gikk da ned fra 74 til 64, og det gikk faktisk overraskende lett å nå fjorårets sommermål. Jeg ga meg selv tillatelse til å spise mer i høst/vinter, og gikk da opp til 67 igjen, noe som egentlig er helt ok.

 

Jeg synes det er lett å spise mindre og sunnere (er egentlig veldig glad i sunn mat), mitt problem er treningen, jeg er forferdelig lat.... I år har jeg planer om å trene litt samtidig som jeg går ned, slik at kroppen strammes opp ytterligere.

 

Jeg skal ha veiedag mandag, og har til og med kjøpt målebånd som jeg skal bruke :-)

 

Gleder meg å bli kjent med dere og at vi heier på hverandre underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterjenta84

Velkommen skal du være!

Førte akkurat inn alle brownien, grillpølsa og oreokaka jeg har spist i barnebursdag:P Det var ingen hyggelig fornøyelse! Har trent 30 day shred i dag faktisk! Skal ta å veie og måle meg i morgen, så er "starten" da;) Nå skal jeg ut å hoppe litt tau(fant ett med teller jeg fikk gratis en gang når jeg ryddet) Kjekk måte å holde seg selv underholdt mens jr leiker ute:)

 

Bra at du liker sunne ting, for da kan jeg få litt tips der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, kan jeg også være med?

Har meldt meg på internettkurs og begynner i morgen.

Jeg er 165 og veier 66 kg. Målet er 60 kg når jeg er ferdig på kurset.

Spiser egentlig ganske sunt, men er dessverre sukkeravhengig og spiser sjokolade og chips nesten hver dag...:/

Har også kjøpt målebånd, og deler gjerne mine opp og nedturer med dere.

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterjenta84
Hei hei' date=' kan jeg også være med?

Har meldt meg på internettkurs og begynner i morgen.

Jeg er 165 og veier 66 kg. Målet er 60 kg når jeg er ferdig på kurset.

Spiser egentlig ganske sunt, men er dessverre sukkeravhengig og spiser sjokolade og chips nesten hver dag...:/

Har også kjøpt målebånd, og deler gjerne mine opp og nedturer med dere.

Lykke til alle sammen :)[/quote']

 

Hei Mia.

Selvfølgelig kan du få være med, bare koselig:)

Jeg er så tett om dagen at jeg sliter max med å trene eller gjøre noe:( Denna forferdelige pollensesongen! Glemte helt å måle meg i dag, så må nok gjøre det i morgen.

Ha en flott kveld og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, hvordan går det med slankingen? Jeg er nå på dag 3, og føler at dette kommer til å gå bra. Det eneste jeg sliter med å styrketrening. Noen av dere som har noen tips. Jeg klarer å gå turer, men hater å løfte vekter:/

 

Håper pollensesongen ikke tar helt knekken på deg Blomsterjenta. Ta noen ekstra allergipiller og kom deg ut i den fantastiske naturen og det flotte været som virker som hele Norge har om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterjenta84
Hei alle sammen' date=' hvordan går det med slankingen? Jeg er nå på dag 3, og føler at dette kommer til å gå bra. Det eneste jeg sliter med å styrketrening. Noen av dere som har noen tips. Jeg klarer å gå turer, men hater å løfte vekter:/

 

Håper pollensesongen ikke tar helt knekken på deg Blomsterjenta. Ta noen ekstra allergipiller og kom deg ut i den fantastiske naturen og det flotte været som virker som hele Norge har om dagen :D[/quote']

 

Huff, pollen tar helt knekken på meg:( Orker ingen ting, får jo ikke puste ordentlig! Så aner ikke hvordan jeg skal greie å mikse det:P Men, må hvertfall passe kostholdet da(ikke at jeg har så mye motivasjon til det om dagen! Presser meg til å rokke litt til tven på kvelden, noe mer greier jeg ikke nå:) Er fælt å si det, men gleder meg til litt regn, da kan jeg få trent litt igjen;)

Jeg har blitt mye flinkere til å drikke vann, så det er jo et steg i riktig retning.

Har du prøvd noen treningsvideoer som 30 days shred? Eller bare enkle push-up o.l.? Sånn at du bruker din egen kropp som vekter? Er ikke mye som skal til i starten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset!

Da har jeg bestilt 30 day shred dvd'en og håper den kommer til mandag. Skal løfte litt vekter hjemme i morgen tenkte jeg (har noen nedstøvede manualer liggende....)

Har du prøvd dvd'en og fått resultater av det? Krysser fingrene for en regnskur i natt for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...