Gå til innhold

Idag har jeg spist....traaden.


Gjest Crystella

Anbefalte innlegg

Gjest Crystella

Dette er det jeg har spis idag:

 

Frokost Anbefalt 220 kcal Sum Jeg har spist 184 kcal

.FavorittYoghurt, Dobbel 0 % Vanilje, Yoplait: 2 beger a 125 gram

54% Fullkorn, Nestlé: 1 porsjon a 20 gram

 

Lunsj Anbefalt 220 kcal Sum JEg har spist 231 kcal

Brownie, Nutrilett: 1 stk a 60 gram

 

Mellommåltid Anbefalt 110 kcal jeg har spist Sum 53 kcal

: 1 stk eple a 110 gram

Middag Anbefalt 400 kcal Jeg har spist Sum 206 kcal

 

Knekkebrød, ekstra fiber: 3 stk a 12 gram

pepper, påleggsskinke, Prior: 2 porsjon a 20 gram

lettere skivet (16% fett), Tine: 1 skive a 15 gram

 

Kvelds Anbefalt 110 kcal Jeg har spist Sum 186 kcal

Knekkebrød, ekstra fiber: 2 stk a 12 gram

Kalkunfilet pepper, påleggsskinke, Prior: 2 porsjon a 20 gram

Agurk: 200 gram

Paprika rød: 150 gram

 

 

I tillegg til dette har jeg drukket ca 12 glass med funlight saft, og skal naa gaa en tur paa 4 km i rolig/middelsfart.

 

 

Maalet er aa gaa ned noen kg.

 

Er en jente paa 168 cm, veier vel ca 62 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer

Hei du!

 

Pass på at du spiser nok! Du har spist ganske lite idag såvidt jeg kan se...? Bruk utregningen på nettsidene her til å finne ut hvor mye du skal spise for å gå ned. Dersom du spiser for lite, går du kanskje kjapt ned, men du går også kjapt opp igjen.

 

 

Ikke meningen å blande meg i opplegget ditt, dette er "velmente råd". Regner med at du vil ha tilbakemelding siden du legger ut rapporten i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crystella

Ja, og takk for det.

Ble litt spesiell dag idag, pleier aa spise vanlig middag, men idag er jeg ikke saa sulten og det fristet veldig med knekkebrod med paprika og agurk hehe..

 

Er det veldig ille aa drikke funlight istedet for vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer

Hei igjen :)

 

Jeg tror du skal venne deg til å drikke reint vann... er vel noe med stoffene i fun light som jeg vil tro trekker ut effekten av å drikke vann, sånn som å drikke te istedetfor vann. Men nå er jeg virkelig på tynn is, dette kan jeg ingenting om!

 

 

Hvilket kaloriinntak har du tenkt å legge deg på, altså hvor mange kalorier om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crystella

Ja, er usikker..men maa bare drikke funlight i begynnelsen..hvertfall delvis av vannkvoten min.

Blir flinkere og flinkere dog..

 

Jeg vet ikke hva jeg har ligget paa for, er forst naa jeg har blitt bevisst..men tenker jeg vil ligge paa rundt 13-1500. Men idag har jeg ligget paa langt mindre og er fortsatt mett..har spist ett knekkebrod til med kalkun og gront paa riktignok..og drukket 2 glass funlight og ett glass vann etter turen min paa ca 4 km..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer

Som sagt: spis nok. Du bør minst få i deg 1300 kcal vil jeg tro.

 

Trener du? Isåfall, hvor mange trimpoeng?

 

Jeg ligger på ganske mange, typ 20 trimpoeng i uken, og da spiser jeg 1600 kcal. I fjor gikk jeg en runde på Grete Roede og da trente jeg mindre og spiste 14-1500 kcal. Viktig å spise nok iallefall så ikke man bare brenner opp reservelagrene og musklene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crystella

blir desverre for lite trening..men prover meg litt paa 30 days shred naa. Er midt i en eksamensperiode:( men vil virkelig ha kroppen jeg hadde for 6 mnd siden igjen..har alltid hatt den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...