Gå til innhold

7 uker med Yngvar!


Gjest redesign

Anbefalte innlegg

Gjest redesign

UKE 1 DAG 2

 

Jeg har nå kjøpt meg boken " I form med Yngvar" hvor du skal trene og spise etter hans "regler" i 7 uker. Jeg syns han er utrolig motiverende, og det er virkelig mening med det han sier!

 

Jeg startet på programmet i går, tok bilde av meg selv i alle vinkler i undertøy, la inn vekt og midjemål! Så testet jeg meg selv på en runde jeg pleier å løpe, på pushups og planken, så får jeg se om jeg ser noen resultater i retestene i etter uke 4 og 7.

 

Jeg er altså en jente på 21 år, som har gått opp nesten 19 kilo på 2 år. Er helt forferdelig å tenke på at jeg har latt meg selv gå opp så mye.. Jeg veide meg i går, og da veide jeg 78,9 kg! Nesten 80 kg det, og det har jeg tenkt å gjøre noe med.

 

I går og i dag har jeg trent etter planen hans og spist relativt sunt! :) Har ikke lyst på godteri eller potetgull eller noe (har bare gått to dager da), og jeg er supermotivert! Dette føler jeg er mitt vendepunkt!

 

Hvis andre har kjøpt boken og vil slenge seg på, så kom igjen! Vi kan klare denne starten sammen! Etter disse 7 ukene er det bare og fortsette, og aldri se seg tilbake.

 

Je veier meg vanligvis på mandager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redesign

UKE 1 DAG 3

 

Fortsatt er motivasjonen på topp, og i dag har jeg har en hviledag fra treningen, så blir det kondisjon i morgen:) Så det eneste jeg håper på nå er at jeg ikke har spist for lite eller for mye, syns det er så vanskelig å beregne alt man spiser til enhver tid.

 

Nå er det middag og kveldens smoothie som står igjen på planen! Skal prøve å ikke spise så mye etter kl åtte på kvelden;) Men smoothie er sååå godt, så da blir det som regel en senere på kvelden også.. Men må beherske meg med det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...