Gå til innhold

Gi meg et spark......


Gjest Lizz

Anbefalte innlegg

Jeg har i noen uker brukt vektklubben for å registrere matinntak og trim. Dette har vært en god motivator for meg og synes jeg har hatt god kontroll over dette. Har så langt gått ned drøye 7 kg og er forsåvidt fornøyd så langt. Men, jeg klarer ikke lengre å få til 5-6 måltider pr. dag. Vet så inderlig godt at dette vil til, men gjør jeg det???? Nei :) Kjempemotivert for å trene og trener mer og mer......, men spiser mindre og mindre!!!! Ligger nå på rundt 1000-1100 kcal pr dag og har i snitt 3 trimpoeng pr dag. Kan noen gi meg en oppstrammer?!?!? Eller ihvertfall noen gode innspill........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hur ofta spiser du og hvor mye spiser du da?

 

Viktig å ikke spise for store måltider sånn at kroppen ikke får en sjangse å bli sulten...

 

Eller kanskje du mangler matlyst i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Lizz, nå MÅ du tenke på hva som er best for deg selv i det lange løp. Kanskje dette virker ok for deg her og nå, men som du sier selv; DU VET BEDRE!!! Å ville noe er ikke å si at du vil, men å gjøre det! Hvis du vil klare å holde vekten når du ikke har den samme motivasjonen så MÅ du øke matinntaket NÅ. Du tvinger forbrenningen din til å bli dårligere, og en dårlig forbrenning er alle slankeres største fiende! Vi vil ha en god forbrenning, og den må vi gjøre oss fortjent til.

ikke tving deg selv til 5-6 måltider, kom deg opp til 4 måltider nå i første omgang, det klarer du! Det 5 måltidet behøver ikke være mer enn et eple før en løpetur. Kom deg opp i riktig kcal inntak igjen!

 

Håper dette sparket var kratfig nok??? Lykke til videre, stå på!

 

Stor klem fra Jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger virkelig noen som "pepprer" meg nå. Det er helt sprøtt for jeg er så klar over at det ikke er bra på lang sikt å droppe måltider. Men, jeg er nok i ferd med å falle tilbake til gamle synder! Man vet så inderlig godt hva som må gjøres for å oppnå god forbrenning og en ytterligere vektgang så det er så utrolig irriterende når man ikke klarer å ta seg selv i nakken og klare å gjennomføre dette. Uansett, jeg har ikke tenkt å gi meg. Truet ned en liten frokost i dag (2 stk. Wasa fiber plus) så det er ihvertfall en begynnelse! Glad for at dette forumet finnes og man kan få ut litt frustrasjon. Takk til deg Jannicke for sparket!! Godt at man finner noen som har motivasjon og "vettet" i behold når man selv er på vei ned.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre nede i to måltider..... Frokost blir gjerne lunch. 2 stk. skiver grov brød med philadelphia ost og skummet melk. Middag bestående av svin/kylling/fisk 150 pr. potet/pasta 100-150 gr. + grønnsaker.... Det er det. Men, jeg har heller ikke sultfølelse....... Skjerpet meg i dag og spiste faktisk frokost!!

 

 

Hur ofta spiser du og hvor mye spiser du da?

 

Viktig å ikke spise for store måltider sånn at kroppen ikke får en sjangse å bli sulten...

 

Eller kanskje du mangler matlyst i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Godt å høre at det var til hjelp. Hvis du ønsker det kan du forplikte deg til å avlegge rapport til meg innpå her, der du skryter av deg selv når du har vært flink - og får ros av meg, eller omvendt hvis du trenger flere spark bak!! Bare et forslag, men det får deg kanskje til å tenke deg om 2 ganger før du hopper over et måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...