Gå til innhold

Hva gjør jeg galt???


Gjest Sommerklar2011

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerklar2011

Jeg har fulgt Grete Roede i 3,5 uker nå. Jeg veide 69,8 kg når jeg begynte og vil ned til 60 kg. De første to ukene gikk helt fint, og jeg har til nå gått ned 4,2 kg. Men nå står jeg helt stille. Jeg prøver å holde motet oppe, men merker at jeg blir litt frustrert.

 

Jeg har 5-6 kg til jeg vil ned før sommeren, men vet ikke hva jeg gjør galt..

 

Noen som har noen tips?

 

Jeg klarer ikke helt å spise alle de 1400-1600 kcal jeg skal, men det er mest pga melken. Jeg drikker ikke melk, men prøver å spise litt yoplait 0,1 yoghurter, men ellers er det dårlig med melk. Så da ligger jeg nesten alltid under med 100-200 kcal.

 

Jeg spiser den mengden jeg skal når det gjelder de andre måltidene.

 

Jeg trener zumba 3-4 dager i uken og trener magemusker utenom. Jeg klarer stort sett å oppnå 7 trimpoeng i uken, men de er ikke fordelt på trening hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerklar2011
Spis nøtter...mandler feks til å fylle opp litt. Spiserdu for lite går du rett å slett ikke ned....

 

Lykke til videre :)

 

Men hvor skal jeg fylle på med nøtter? Hvis jeg legger det til de andre måltidene vil jeg jo overstige de anbefalte kcal pr. måltid...hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo legge det inn under mellommåltid.

Og husk anbefalt kcal er kun anbefalt og ingen fasitsvar.

så lenge du har et fornuftig forhold til dette, så er det ikke så veldig viktig hvor du legger inn maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer

Drit i melken. Jeg drikker ikke melk, så jeg fører aldri opp de poengene, jeg spiser andre ting, og særlig hjertegode ting. Du har tatt av 4.2 kilo på 3.5 uker, det er dødsbra - du bør IKKE stresse over at du står stille nå. Det tar TID å gå ned i vekt, særlig hvis du har tenkt til å BLI der nede.

 

 

Pust med magen, fortsett med de gode vanene, pass på at du spiser 1400-1500 kcal om dagen, og tren zumba til du dævver. OG bruk målebåndet.

 

 

Det går nedover igjen vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerklar2011
Drit i melken. Jeg drikker ikke melk' date=' så jeg fører aldri opp de poengene, jeg spiser andre ting, og særlig hjertegode ting. Du har tatt av 4.2 kilo på 3.5 uker, det er dødsbra - du bør IKKE stresse over at du står stille nå. Det tar TID å gå ned i vekt, særlig hvis du har tenkt til å BLI der nede.

 

 

Pust med magen, fortsett med de gode vanene, pass på at du spiser 1400-1500 kcal om dagen, og tren zumba til du dævver. OG bruk målebåndet.

 

 

Det går nedover igjen vettu :)[/quote']

 

Takk! Jeg vet jo inderst inne at det er en bra vektnedgang. Skal prøve å være mer tollmodig :) Skal puste, spise sunt og trene videre.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer
Takk! Jeg vet jo inderst inne at det er en bra vektnedgang. Skal prøve å være mer tollmodig :) Skal puste' date=' spise sunt og trene videre.. hehe.[/quote']

 

 

BRA! Jeg vet at det er kjipt, fordi når man først er "flink" så vil man jo gjerne ha premie for det sporenstreks. Det krever jo masse å holde igjen på søtsakene, og holde treningsnivået oppe, og ikke minst generelt å stramme inn på inntaket generelt!

 

Men det funker, og det gir resultater. I fjor brukte jeg 2-3 måneder på 7 kilo, også tok jeg en pause før jeg nå er igang med de siste 7 kiloene til matchvekt. I mellomtiden gikk det 8-9 måneder, og om ikke annet, så er jeg svært fornøyd med at jeg HOLDT meg der - jeg gikk ikke opp i mellomtiden.

 

 

Poenget med å si det her er intet annet enn at det tar tid. Det tar tid å skape gode vaner for livet, og det tar tid å bli stabil.

 

 

Du kommer til å nå målet ditt dersom du fortsetter slik du gjør nå - bare vent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...