Gå til innhold

Ned 20-30 kg, torsdag 9. februar 2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg stått opp en time tidligere enn nødvendig, for nå skal jeg ut å gå før seinvakt:) Tror ikke jeg får trimma så mye i helga, så da vil jeg ligge litt i forkant her!

 

 

lena 36: tusen takk for informasjonen om trimpoeng :)

 

Ha en fin dag alle slankevenner :(

 

**Vil du nå langt, må du begynne med et lite skritt**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen!

 

Nå nærmer det seg snart helg:) Jeg jobber for tiden hardt med maten, mot lysten på godteri, og for å legge gode vaner på plass.

I kveld blir det en liten trimrunde med K.jaquesson, med god uttøying etterpå.

 

 

Ha en fin kveld!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Litt fornøyd med meg selv i dag. Jeg skulle handle inn snacks til en videokveld med gode venner i morgen. Jeg kom til godteriet, og siklet der. Men så stoppet jeg, bestemte meg for å følge den opprinnelige planen, og kjøpte grønnsaker jeg skal strimle opp. Rømme og tsaziki (?) til de andre - jeg liker heldigvis ikke dipp. Jeg kommer garantert til å angre i løpet av helga på at jeg ikke kjøpte godteri, men da må jeg i så fall gå en tur på 20 minutter for å få tak i. Men jeg skal prøve å "spare" det til en kino jeg skal på til uka. Det er noe møkk å sitte på kino uten godteri, det har jeg ikke klart hittil.

 

Fikk også en skikkelig nedtur i dag. Hadde søkt om uføre- og livsforsikring, syntes det kunne være lurt å ha. Men fikk avslag. I dag kom begrunnelsen på telefon, fra ei spak dame som hørtes ut som om hun slet med å finne ordene. Basically så veier jeg for mye til at de vil forsikre meg. Det er ganske nedtur - jeg er ikke bare feit, jeg er en risiko!

 

Jaja, gårsdagen totalt dritt, dagen i dag både pluss og minus - jeg håper på opptur i morgen. Og da skal jeg på vekta, som jeg ikke rakk i morges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Atter en bra dag. Dette er andre uka på rad at slankinga går som den skal. Flotte greier, det jeg er mest fornøyd med er at jeg faktisk har klart å gjennom føre alt jeg har planlagt (:

Føler meg nesten tynn allerede (: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig positivt å høre om at noen lykkes! Det gir energi og håp om at det nytter! At noen har motstått en stratos og andre har passert godterihyllene, gir kampvilje til andre. Da skal jammen ikke vi være dårligere heller! Fortsett å skriv om det som dere mestrer med kamp og vilje! Dere gir energi og motiverer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager med totalt fri-slepp! Har vært i Trondheim med jobben, og etter ankomst på onsdag, dro jeg innom kafe Ericksen, og kjøpte en take-away kake. (en av disse som ser ut som og smaker som sjokolade!) Denne satte jeg i minibaren på hotelle, før jeg gikk ut på en helaften med 3-retters middag, minst 1 flaske vin, og rett videre til en pub der vi ble til klokka 4! -Jeg gikk riktignok over til vann og Pepsi Max på puben (Vi har tross alt ute med potensielle arbeidstakere og kunder), og da jeg kom tilbake til hotellet var jeg sulten igjen, og priste meg lykkelig for kaken! :) Dagen derpå var det møter og intervjuer, og det ble både boller, kaker og baguetter med ymse pålegg. Avsluttet dagen i Trondheim på Sesam, med norges beste hamburger! -Pluss at jeg da synes jeg var så godt i gang at jeg kjøpte med en is og en pose knott på Værnes! (Klarte iallefall å holde meg unna sjokolade (kaker er tross alt lov, selv om de smaker veldis sjokolade-godt!)

 

Ligger fremdeles noen timer etter på søvn, og jeg hadde neppe godt av de siste dagene. Skulle egentlig trent spinning i dag, men utelivet i Trondheim har påført meg en veldig sår hals, og jeg tror jeg ville kollapset på sykkelen hvis jeg tok sjansen. -Det er sannelig godt jeg ikke lenger er student, for denne livsstilen hadde raskt tatt helt knekken på meg nå! -I dag har jeg iallefall klart å holde meg i skinnet, så vi får satse på at jeg klarer å gjennomføre en total innstramming i dagene fremover. Orker nestin ikke å tenke på hva som skjer på onsdagen med veiing.. Savner mannen min også! Han kommer sent i kveld!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...