Gå til innhold

Trening dagen før veiing?


Gjest Invivoster

Anbefalte innlegg

Gjest Tone66

Jeg trener de dagene jeg har tid og anledning i forhold til resten av familien min - om det er veiedag dagen etter spiller ingen rolle. Men har merket litt økt vekt dagen etter en tung treningsøkt, men i såfall vet jeg jo hva det kommer av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nei nei nei, tar aldri hensyn til veiedag! Trening har førsteprioritet hos meg. Forbrenner jo ikke kalorier ved å sitte og vente på veiing;)

Jeg har, som Tone66, også merket at kroppen er noe tyngre dagen derpå en tung økt. Men om dette gir utslag i mindre nedgang enn forventet, vil man jo bare få en skikkelig bonus neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og føler at jeg må trene når jeg har tid og lyst og ikke etter veiedag, for tross alt så er jeg på jakt etter de langvarige resultatene og ikke veieresultatet fra en enkelt veiing. Men jeg har også hørt andre si det blir demotiverende at vekten ikke går ned så mye som man skulle tro, så det er som andre her sier viktig å være obs på det.

 

Men hva med å legge trenedagen til dagen før veiing fast? Første gangen du gjør det vil jo ikke vektnedgangen være så stor kanskje, men resten av målingene vil være ganske like, og så får du trent også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...