Gå til innhold

Sakte men ...sikkert ?


Anbefalte innlegg

Hei.

Begynte på Grete Roede kurs den 06.04.11. Har fulgt meny 2 med 1600 kcl. Veide fra start 67,4 kg. Veier nå 64,7. Jeg trener minst 3 ganger i uka..både styrke og kondisjon. Har alltid vært glad i å trene. Utfordringen for meg var å kutte ned på kalori inntak pr. måltid og "kosen" i helgene. Jeg har "så og si" ikke spist godteri siden jeg startet på kurs. Min verste svakhet er potetgull..som jeg også har klart å unnvære. I påsken og en Danmarkstur ble det litt mer kos med litt mer god mat og god drikke en jeg burde ha. Men..syns jeg har fulgt menyen så godt jeg kan..og trent mye...men kiloene går sakte av. Syns det går veldig sent. Noen andre som har erfaring på dette. Er mitt første kurs.

 

Hilsen ALM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer

Det går kanskje litt sakte, men er du flink til å måle deg med målebånd?

 

Fortsett å følge meny 2 og tren litt mer kanskje? Hvor mange trimpoeng bruker du å samle opp? Jeg følger samme meny og trener 20 poeng i uka, det funker på meg - om ikke kilonedgang hver uke, så krymper jeg på centimetrene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg trener mellom 9- til 15 poeng pr. uke. Men så har jeg en jobb hvor jeg går mellom 5- 10 tusen skritt hver dag. Kommer an på hvor travelt det er. Joda, skjønner jeg må være tålmodig. Får bare fortsette, skal ned 4 kilo til. Men mister litt motet når det tar over en uke å gå ned halvt kilo, og bare to dager å gå opp ett kilo, bare fordi jeg spiste litt "feil" utifra menyen. Ikke alltid like lett å følge opp med veiing. Så må en "på`n " igjen...da tar det tid. Men...bare å stå på :D

ALM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...