Gå til innhold

Motivasjonhjelp!


Gjest Bella25

Anbefalte innlegg

Gjest Bella25

Hei

 

Jeg går nå på mitt 2. GR kurs og har hittil gått ned 8,2 kg og har nå mistet motivasjonen til å få vekk mine "resterende" 3,8 kg for å nå mitt mål.. Noen som har tips for å klare å finne tilbake til den gode "rytmen"?

 

 

Bella25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kris83

Kjære deg! 3,8 kg er da ingenting! Det klarer du jo på en måned om du vil :) Altså, innen sommerfeiren! Er ikke det motivasjon nok så vet ikke jeg.. bikinifin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Hei

 

Jeg går nå på mitt 2. GR kurs og har hittil gått ned 8' date='2 kg og har nå mistet motivasjonen til å få vekk mine "resterende" 3,8 kg for å nå mitt mål.. Noen som har tips for å klare å finne tilbake til den gode "rytmen"?

 

 

Bella25[/quote']

 

Du har jo vært kjempe flink !! Jeg går også mitt 2 GR-kurs, har en veiing til før jeg går videre til 3 GR-kurs.. Jeg har hittil gått ned 6,8 kg! Jeg har også 3,8 kg igjen før jeg er fornøyd før sommeren ! Så vi kan gjerne motivere hverandre, jeg har ganske go motivasjon, eneste er treningen jeg mangler litt.. Men den kommer snart igjen :D

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella25
Du har jo vært kjempe flink !! Jeg går også mitt 2 GR-kurs' date=' har en veiing til før jeg går videre til 3 GR-kurs.. Jeg har hittil gått ned 6,8 kg! Jeg har også 3,8 kg igjen før jeg er fornøyd før sommeren ! Så vi kan gjerne motivere hverandre, jeg har ganske go motivasjon, eneste er treningen jeg mangler litt.. Men den kommer snart igjen :D

 

- Linn[/quote']

 

 

Så bra at vi er "i samme båt"! Mitt prob. har vært/ er at jeg er glad i mye (sunn) mat. I tillegg har jeg tidligere trent mye, mens nå er jeg student,mor til 2, har hus å hjem osv... så har ikke like lett for å være like aktiv nå som tidligere- men desto lettere for å fortsatt spise mye.. Hadde vært topp å kunne fulgt hverandre! Blir d her inne at vi utveksler opp og nedturer? Er ny her inne..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella25
Kjære deg! 3' date='8 kg er da ingenting! Det klarer du jo på en måned om du vil :) Altså, innen sommerfeiren! Er ikke det motivasjon nok så vet ikke jeg.. bikinifin :D[/quote']

 

 

Takk for svar- disse motiverende ordene tar jeg med meg videre!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Så bra at vi er "i samme båt"! Mitt prob. har vært/ er at jeg er glad i mye (sunn) mat. I tillegg har jeg tidligere trent mye' date=' mens nå er jeg student,mor til 2, har hus å hjem osv... så har ikke like lett for å være like aktiv nå som tidligere- men desto lettere for å fortsatt spise mye.. Hadde vært topp å kunne fulgt hverandre! Blir d her inne at vi utveksler opp og nedturer? Er ny her inne..:-)[/quote']

 

Ja, det er lett for. Jeg er med å dele oppturer og nedturer.. alle har vel det, og blir dumt om vi bare snakker om det positive!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...