Gå til innhold

ned 4-5 kg til sommeren? hjelp!


Gjest STdaKing

Anbefalte innlegg

Gjest STdaKing

Jeg trenger litt hjelp med å legge opp et skikkelig kosthold, jeg føler ikke at jeg går noe ned i vekt..

 

Jeg går idrettslinja, så har gym hver dag(kondisjon/kardio mandag og fredag),

i tilleg til kickboksing mandag og torsdag, pluss styrketrening mandag, onsdag, fredag. jeg har hatt en stabil vekt her rundt 3-4 uker nå, og er ganske frustrert:S

 

daglig spiser jeg rundt 1900 kalorier(bort imot rett mengde protein/karbo/fett),

men aktivitetsnivået mitt er vel relativt høyt i forhold? så forstår ikke, føler at alt har stoppet litt opp.

 

har og en spisedag i uka der jeg spiser litt neimat, for å kunne holde meg skikkelig til kostholdet. ellers i uka er det stort sett kun sunn mat.

 

 

er 171 cm og veier 69.3 kg, men vil ned på rundt 64-65.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hei..

Kanskje du skal prøve å gå litt ned på kcal? Selv sier kalkulatoren her inne at jeg skal spise mellom 1600-1900 kcal, men jeg spiser litt mindre. Også er det nok viktig å planlegge det du spiser i helgene, at du kanskje ikke går over 2300 kcal. Spis nei mat den ene dagen i uka, men kunn nei mat som du kan skrive opp kcal innholdet.

 

Jeg begynte 18 mai, å har gått ned en kilo, har 3 kilo igjen. Skal reise bort om ett par uker å håper å få gått ned 1 til 2 kilo til:) spiste veldig mye i helga som var å fikk ikke noe vektnedgang i uka som var. Så nå gjelder det å være flink! Skal prøve å planlegge Helge kosen min på forhånd.

 

Jeg er 173cm og veier nå 67kg, vil ned til rundt 65-64.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91

Hei:)

Har du regnet ut hvor mange kcal du faktisk skal ha for å holde en stabil vekt? Hvis ikke, gjør det her: https://www.vektklubben.no/v3/Calculator/energi

Når du har gjort dette, du trener ganske mye og skal da ha mer mat.. men det ser du ang trimpoeng der på den siden, som du er nøtt å fylle ut!

Når du har gjort det, så kan jeg prøve å hjelpe deg med hva du skal spise osv.. Men finn ut hva "ditt daglige energibehov MED trim er"

 

Du skal nok klare litt, selvom sommeren nærmer seg raskt!:D

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...