Gå til innhold

Hjelp meg! Søtsug-o-rama!


Gjest piazava

Anbefalte innlegg

Gjest piazava

Er godt inne i min fjerde uke på kurs og i dag fikk jeg som lyn fra klar himmel et søtsug av en annen verden! Tror nesten jeg kunne kjøpt en pose sukker på butikken og spist av posen, altså! Har lyst på ALT som er "forbudt". Og, ja, jeg vet at ingenting er forbudt og at man kan ta en liten bit, men jeg vil ikke ha en liten bit, jeg vil ha minst to store plater med sjokolade, en pose boller og to liter is! Hjeeeelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ta et stort glass vann.

 

2. Puss tennene eller sukkerfri tyggegummi med mentolsmak.

 

3. Google opp et bilde av hvordan du vil se ut.

 

Funka det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer
Er godt inne i min fjerde uke på kurs og i dag fikk jeg som lyn fra klar himmel et søtsug av en annen verden! Tror nesten jeg kunne kjøpt en pose sukker på butikken og spist av posen' date=' altså! Har lyst på ALT som er "forbudt". Og, ja, jeg vet at ingenting er forbudt og at man kan ta en liten bit, men jeg vil ikke ha en liten bit, jeg vil ha minst to store plater med sjokolade, en pose boller og to liter is! Hjeeeelp![/quote']

 

 

ÅHÅHÅHÅHÅHÅ - I KNOW THE FEEELIN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer
Er godt inne i min fjerde uke på kurs og i dag fikk jeg som lyn fra klar himmel et søtsug av en annen verden! Tror nesten jeg kunne kjøpt en pose sukker på butikken og spist av posen' date=' altså! Har lyst på ALT som er "forbudt". Og, ja, jeg vet at ingenting er forbudt og at man kan ta en liten bit, men jeg vil ikke ha en liten bit, jeg vil ha minst to store plater med sjokolade, en pose boller og to liter is! Hjeeeelp![/quote']

 

 

ÅHÅHÅHÅHÅHÅ - I KNOW THE FEEELIN!

 

 

Pust med magan og kom deg ut på trening eller gåtur! Tenk på det som røyksug, et røyksug varer toppen et par minutter egentlig, altså det verste suget, også går det over. Det hjelper å gjørra no :D

 

 

Også er det jo lov å spise gulrøtter, banan og tilogmed litt lett syltetøy. Det hjelper syns jeg.

 

(Eller, blirre for jævlig - bak en Grete Roede kake? Jeg anbefaler limesjokoladekaken, men bytt ut lime med en appelsin - blir nesten som jaffalkake/appelsinsjokolade. Server med kanel og litt mager vaniljekesam.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piazava

Og der kom forklaringen: Mensen... :D

 

Sprakk gjorde jeg også. Har vel fått i meg ca 2600 kcal i dag, men det er jo ikke en helt sinssyk sprekk, så får brette opp ermene og fortsette på den smale sti i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...